خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Identity V مود اندروید

دانلود بازی Identity V مود اندروید

آپدیترایگان
Identity V
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Identity V در فراروید!

Identity V یک بازی اکشن و جذاب و مهیج از شرکت بازی سازی هنگ کنگی NetEase Games می باشد. در بازی شما به عنوان یک کارگاه در بازی حضور دارید و یک نامه ای را دریافت می کنید. این نامه شما را دعوت می کند تا یک معبد متروکه را جستجو کنید. ماموریت شما این است که دختر گمشده را پیدا کنید. ماجراجویی وحشتناکی را اغاز می کنید. یک شکارچی بدجنس و بی رحم وجود دارد که نباید دست شکارچی به شما برسد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Identity V شما در محیطی عجیب و غریب، وحشتناک قرار می گیرید و ماموریت های زیادی را باید انجام دهید. شما و 4 بازمانده دیگر در بازی حضور دارید و باید با یکدیگر همکاری کنید و رمز ها را بازگشایی کنید تا امتیاز به دست اورید. بسیار محتاط عمل کنید تا شکارچی ها نباید به تو برسند و شما را گیر بیاندازد. با پیدا کردن سرنخ و حل پازل ها و …مدارک کدگذاری شده را بازگشایی کنید، راه فرار را پیدا کنید. در طرف مقابل اما شکارچیانی بسیار وحشی و ترسناک وجود دارند که وظیفه آن ها پیدا کردن و نابود کردن بازماندگان است.
در بازی شما حق انتخاب دارید. دو گروه در بازی وجود دارد. شما می توانید در نقش گروه شکارچی باشید و یا گروه بازمانده! هر یک از شخصیت ها دارای توانایی و استراتژی مخصوص به خود هستند. می توانید با توجه به سبک بازی خود و نقشی را که دوست دارید آن را انتخاب کنید.بازی هیجان انگیز می باشد و دارای گرافیک بسیار بالایی است. همچنین جلوه های صوتی بازی فوق العاده و جذاب می باشد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی جذاب ماجراجویی و نقش افرینی هستید، بازی Identity V را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *