خانه » بازی » ایفای نقش » Dungeon Crusher – بازی نقش آفرینی “شکارچیان روح” اندروید!

Dungeon Crusher – بازی نقش آفرینی “شکارچیان روح” اندروید!

آپدیترایگان
Dungeon Crusher: Soul Hunters
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Dungeon Crusher در فراروید!

Dungeon Crusher یک بازی ساده و جذاب در سبک بازی های کلیکر از استودیو بازی سازی Towards Mars Ltd می باشد. این بازی مراحل زیادی دارد. شما در بازی می توانید قهرمان خود را انتخاب کنید. وارد جاهای مختلف مانند سیاه چاله ها شوید و چیزهای جدیدی را کشف کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
از طول مراحل بازی Dungeon Crusher شما با هیولاهای زیادی روبه رو می شوید که ان ها قصد شومی دارند و می خواهند جلوی شما را بگیرند که نتوانید از مراحل عبور کنید. با از بین بردن هیولا ها می توانید سکه دریافت کنید و از این سکه ها استفاده کنید تا قهرمان تان را ارتقاء دهید. سعی کنید تلاش کنید و قدرتمند شوید و شانس موفقیت تان را در مراحل بالاتر افزایش دهید. با استفاده از سکه ها قهرمانان دیگر را استخدام کنید تا در کشف سیاه چاله ها به شما کمک کنند و بتوانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. با کمک قهرمانان با دیگر هیولاها مبارزه کنید و ان ها را از بین ببرید.
بازی دارای بیش از ۱۰۰۰۰ مرحله متنوع و چالش برانگیز است. این مراحل در۱۰ لوکیشن شگفت انگیز می باشد. از مهارت های قدرتمند خود در مبارزه با انواع هیولاها استفاده کنید و آنها را شکست دهید و تجهیزات آنها را غارت کنید. گنجینه های بزرگ و ارزشمند را جمع آوری کنید و در مبارزات تصادفی با بازیکنان دیگر مبارزه کنید و در گذر از غارها آیتم ها و مصنوعات مختلف را جمع آوری کنید. بنابراین اگر شما علاقه به بازی های جنگی و ماجراجویی دارید، می توانید بازی جذاب Dungeon Crusher را از فراروید دریافت کنید.
توجه : نسخه های جدید بازی هک نمیشود ؛ در صورت هک شدن حتما به جعبه دانلود اضافه خواهد شد [در زمینه مود سوال نفرمایید، تایید نمی شود]
Dungeon Crusher: Soul Hunters
بازی Dungeon Crusher: Soul Hunters توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *