خانه » بازی » ایفای نقش » Guardian Tales – =بازی نقش‌آفرینی ماجراهای شوالیه‌های نگهبان!

Guardian Tales – =بازی نقش‌آفرینی ماجراهای شوالیه‌های نگهبان!

آپدیترایگان
Guardian Tales
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی نقش افرینی Guardian Tales در فراروید!

Guardian Tales یک بازی جذاب ماجراجویی از سوی استودیوی کره ای Kakao Games Corp می باشد. بازی شما در Kanterbury اغاز می شود. دنیایی که از حمله های دشمنان بهم ریخته است و در اشفتگی و فروپاشی به سر می برد. شما باید این دنیا را نجات دهید و گنج ها را کشف کنید.تخته سنگ های سنگین را بلند کنید و بمب های انفجاری پرتاب کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی شما در گاردیان تیلز از Kanterbury، می باشد. در دنیایی پر از آشفتگی و درگیری بازی شروع می شود. شما در قالب محافظان افسانه ای هستید که اقدام به نجات و حفظ این سرزمین می کنید. عناصر مختلفی از بازی های استراتژیک، پازل و اکشن در این بازی به مشهود است. کاربران را تا حد زیادی به خود درگیر می کند. 50 قهرمان و 100 سلاح مختلف وجود دارند که هر کدام با توانایی های منحصر به فرد می باشند. از بین ان ها یکی را انتخاب و جمع آوری کنید و تیمی با 3 قهرمان ایجاد کنید و در مبارزات ریل تایم مبارزه کنید.دوستان جدیدی پیدا کنید و با یکدیگر یک اتحاد تشکیل دهید و مهارت های قهرمان خود را نشان دهید.

از ویژگی های بازی Guardian Tales عبارت است از: بازی در سبک نقش آفرینی با گیم پلی هیجان انگیز است. به اتحاد دیگران بپیوندید و اتحاد خود را تشکیل دهید. به مبارزه با دشمنان مختلف مانند هیولا های غول پیکر و… بپردازید. بازی دارای بیش از 50 هیروی مختلف با مهارت های مختلف می باشد. شما می توانید در قالب نبرد های PvP وارد رقابت های هیجان انگیز و پر استرس با پلیر های دیگر از سراسر جهان شوید. یک بازی جدید و تازه در سبک بازی های نقش آفرینی می باشد. این بازی تقریا دارای سطح دشواری می باشد. مراحل بازی برای سنین 12 به بالا مناسب است.شما اگر به این دسته بازی ها علاقه مند هستید، می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید.

 

Guardian Tales
بازی Guardian Tales توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *