خانه » بازی » شبیه سازی » Cafe Panic – دانلود بازی شبیه‌ساز “مدیریت‌کافی‌شاپ” اندروید + مود

Cafe Panic – دانلود بازی شبیه‌ساز “مدیریت‌کافی‌شاپ” اندروید + مود

آپدیترایگان
Cafe Panic: Cooking games
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی  Cafe Panic در فراروید!

Cafe Panic یک بازی جذاب مدیریتی از می باشد. در این بازی شما صاحب یک کافه رستوران هستید که باید ان را به خوبی مدیریت کنید و ارتقا دهید. به پخت و پز بپردازید و مشتریان را به کافه خود جذب کنید. سعی کنید به یک کافه دار معروف تبدیل شوید و به کشورهای مختلف سفر کنید و به یک سراشپز معروف در کل دنیا شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
در بازی Cafe Panic کافی شاپ خود را مدیریت کنید و به پخت و پز بپردازید و بهترین و با کیفیت ترین خوردنی ها را اماده کنید. دستور العمل های جدیدی ایجاد کنید. بازی دارای بیش از 200 سطح است و ساعت ها شما را سرگرم می کند.‏ هر سطح یک چالش برای ذهن شما به وجود می اورد. تعداد مشتری و سفارش ها رشد می کند و شما مجبورید در تایم مشخص شرکت کنید.
در هر ماه قرار است بهترین بازی مدیریت رستوران را برای تان به ارمغان بیاورد. تعداد زیادی از مشتریان به رستوران شما می ایند، شما باید با سرعت بالای خود سفارش ها را آماده کنید و به ان ها با بهترین کیفیت ارائه کنید. هرچه بیشتر می گذرد مشتریان شما بیشتر و بیشتر می شود و شما باید سرعت عمل بالایی را داشته باشید.
شما با راضی نگه داشتن مشتریان و فروش خوردنی هایتان در Cafe Panic امتیاز و سکه های زیادی را به دست می اورید. شما می توانید با پولی که به دست می اورید دستگاه های خود را بهتر کنید و کافه خود را ارتقا دهید. تجهیزات بیشتری را برای کافه خود تهیه کنید و کافه خود را لوکس کنید. دستگاه های جدید را برای کافی شاپ خود بخرید مانند مخلوط کن ها، فرها و… که به روند کار شما در بازی سرعت می بخشد. بنابراین اگر به بازی های کافه داری و مدیریتی علاقه مند هستید این بازی را از فراروید دریافت کنید.
Cafe Panic: Cooking games
بازی Cafe Panic: Cooking games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *