خانه » برنامه » عکاسی » دانلود StoryArt Pro 3.7.6 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام برای اندروید

دانلود StoryArt Pro 3.7.6 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام برای اندروید

آپدیترایگان
StoryArt - Insta story maker
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

StoryArt - Insta story makerStoryArt - Insta story makerStoryArt - Insta story makerStoryArt - Insta story maker

هم اکنون دانلود برنامه استوری ساز StoryArt Pro 3.7.6 در فراروید!

موضوع برنامه:

StoryArt Pro 3.7.6 یک برنامه‌ ی ادیتور کامل و حرفه ای برای درست کردن استوری‌های اینستاگرام می باشد. این برنامه به شما امکان ساخت استوری های جذاب و متفاوتی را می دهد. با این برنامه دیگر نگران استوری و پست های خود نباشید. با ابزار های موجود در این برنامه کار شما برای ساخت یک استوری کاملا راحت است. شما می توانید با استفاده از قابلیت های زیاد در برنامه ویرایشگر استوری، ویدئو و عکس های خود را به راحتی ادیت کنید. امتیاز به دست اورده برنامه در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

امروزه اینستاگرام در دنیا بسیار محبوب و معروف است. همه افراد از نوجوان تا افراد مسن علاقه مند به اینستاگرام و دنیای مجازی هستند. همه کاربران اینستاگرام علاقه مند به ساخت استوری و پست های جذاب هستند. افراد به هر نحو و سبکی تلاش می کنند تا تولید محتوا کنند. معمولا هرچه استوری های روزمره شما خلاقانه و جذاب باشد افراد بیشتر به پیج و صفحه شما علاقه می شوند و شمارا دنبال می کنند. حال برنامه StoryArt Pro 3.7.6 کار افراد را راحت تر کرده است. در این برنامه شما به راحتی می توانید استوری های جذابی را بسازید.
برنامه StoryArt Pro 3.7.6 دارای انواع فیلترها، فونت ها و… می باشد. همه ی قابلیت های این برنامه دست به هم داده اند تا یک استوری کامل و عالی را بسازید. شما در برنامه امکان عوض کردن رنگ بکگراند،نوشتن متن ،تغییر سرعت ویدئو استوری، انواع متفاوتی از قالب ها و… وجود دارد. همچنین ابزارهای مختلفی برای ادیت ویدئو و عکس شما وجود دارد که بتوانید به بهترین نحو ممکن استوری خود را بسازید.

جمع بندی:

بنابراین اگر شما هم به فضای اینستاگرام علاقه مند هستید و یا اگر دوست دارید که پست و استوری های جذابی را بسازید! برنامه StoryArt Pro 3.7.6 را از فراروید دریافت کنید.
StoryArt - Insta story maker
برنامه StoryArt - Insta story maker توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *