خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود Triglav 1.6.609 – آپدیت جدید بازی نقش آفرینی “ترایگلاو” اندروید + مود

دانلود Triglav 1.6.609 – آپدیت جدید بازی نقش آفرینی “ترایگلاو” اندروید + مود

آپدیترایگان
Triglav
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.609
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 هم اکنون دانلود بازی نقش آفرینی Triglav در فراروید!

موضوع بازی:

Triglav یک بازی جذاب و نقش افرینی از استودیوی SmokymonkeyS‏ می باشد. در این بازی برجی وجود دارد که این برج 50 طبقه در خود دارد. در یکی از این طبقه ها شاهزاده اسیر شده و گیر افتاده است. حال شما باید بتوانید درب تمام طبقه ها را باز کنید تا بتوانید شاهزاده خانوم را در یکی از طبقه ها پیدا کنید. با توجه به توضیحات متوجه می شوید که شما در نقش کاراکتر اصلی بازی هستید و وظیفه نجات شاهزاده خانوم را برعهده دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Triglav در واقع یک بازی معمایی و ماجراجویی می باشد. شما باید به جستجو کلید درب ها باشید و ان ها را بیابید. شما باید بتوانید از موانع بگذرید و به اخرین درب یعنی طبقه 50 برسید. ممکن است شاهزاده خانم در ان طبقه باشد. رسیدن به طبقه اخر به راحتی نیست با موانع و دشمنان زیادی رو به رو خواهید شد. هرچه از طبقه های اول به سمت بالا می روید بازی دشوار تر می شود. دشمنان و هیولاها در مسیرتان سبز می شود و شما را در کمین دارند باید از ان ها بگذرید. باید پازل ها و معماهای موجود در بازی را حل کنید.

شما می توانید از بین سه شخصیت و کاراکتر بازی Triglav هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و وارد برج شوید. هرکدام از شخصیت ها دارای سلاح و ویژگی های متفاوتی هستند. با در دست گرفتن سلاح خود وارد برج شوید و همه موانع را از بین ببرید تا به شاهزاده خانوم برسید. بازی با اینکه طراحی ساده ای دارد اما در عین حال بسیار جذاب می باشد. شما ماموریت های مختلفی را دارید که باید بتوانید ان ها را انجام دهید.

جمع بندی:

بنابراین بازی دارای داستانی جالب و مناسب و  جذاب است که شما را جذب خود میکند. اگر شماهم به این سبک از بازی های معمایی علاقه مند هستید این بازی گزینه مناسبی است. شما می توانید بازی ترایگلاو را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

Triglav
بازی Triglav توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *