خانه » برنامه » سرگرمی » دانلود برنامه YouTube Kids مود اندروید

دانلود برنامه YouTube Kids مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
YouTube Kids
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود برنامه YouTube Kids در فراروید!

موضوع بازی:

YouTube Kids یک برنامه ویدیویی مانند یوتیوب از Google LLC می باشد. این برنامه فقط مخصوص کودکان می باشد. زیرا که دارای محدودیت هایی است. در این برنامه می توانید بدون استرس صفحه یوتیوب را باز کنید و به دست فرزند خود دهید تا به راحتی ویدئو ها را تماشا کند. هر گونه محتوای نامناسب برای فرزندتان فیلتر است و محدودیت دارد. شما می توانید با این کار بر روی ویدئوهایی که فرزند خود میبیند مدیریت داشته باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

امروزه فضای مجازی و ویدئو هی مختلف طولانی در بین تمامی سنین بسیار محبوب است. علاه بر نوجوانان و بزرگسالان همه و همه به یوتیوب اشنا هستند. یوتیوب یک برنامه کامل برای اپلود ویدئو های مختلف با دقایق بسیار است. کودکان علاقه مند به گشت و گذار در یوتیوب و دیدن ویدئو ها و کارتون های مختلف هستند. اما والدین ارامش خاطر ندارند زیراکه نگران هستند از اینکه کودکشان با ویدئویی نامناسب برخورد کند و باعث گمراهی او شود. به همین دلیل YouTube Kids که مخصوص کودکان ساخته شده تا والدین با خیال راحت بتوانند گوشی را به دست کودکان خود دهند.

برنامه YouTube Kids فیلتر خودکار دارد و باعث جلوگیری بالا امدن ویدئو های نامناسب در یوتیوب شما می شود. این برنامه دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله محدود کردن زمان تماشای صفحه که باعث می شود برای مدت زمانی که فرزندانتان می‌تواند تماشا کنند تعیین کنید. به سادگی صفحه تماشای دوباره آن را بررسی کنید و همیشه می‌دانید که آنها چه چیزی را تماشا کرده‌اند و جدیدترین علایق آنها را بررسی می‌کنند. امکان مسدود کردن ویدیو هایی را که دوست ندارید. ویدیو یا کل کانال را بلاک کنید و دیگر هرگز آن را نبینید.

جمع بندی:

بنابراین اگر به دنبال یک برنامه ای هستید که  کودک شما بتواند در ان کارتون و… تماشا کند، برنامه یوتیوب مخصوص بچه ها را از فراروید دریافت کنید و دیگر نگران نباشید.

YouTube Kids
برنامه YouTube Kids توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *