خانه » برنامه » سرگرمی » YouTube TV – برنامه یوتوب تی وی : تلویزیون اینترنتی گوگل اندروید!

YouTube TV – برنامه یوتوب تی وی : تلویزیون اینترنتی گوگل اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
YouTube TV: Live TV & more ‏
  • آپدیت
  • نسخه 7.37.0
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

YouTube TV: Live TV & more ‏YouTube TV: Live TV & more ‏YouTube TV: Live TV & more ‏YouTube TV: Live TV & more ‏

دانلود برنامه YouTube TV برای اندروید!

YouTube TV یوتوب تی وی! عنوان یکی از وب سایت های رایگان برای اشتراک گذاری انواع متفاوتی از ویدئو ها و کسب درآمد از اشتراک گذاری ان ها است.یوتوب وب سایتی کاملا رایگان توسط Google LLC می باشد. یوتوب در سال 2005 را اندازی شد. امروزه این پلتفرم به عنوان یکی از محبوب ترین بستر های تماشای ویدئو به صورت انلاین و رایگان است. امتیاز این برنامه در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باسد.

یوتیوب را می توانیم به یک کانال سرگرمی تشبیه کنیم،اما کاربرد یوتیوب فراتر از سرگرمی است. اگر شما در زمینه  خاصی مهارت دارید میتوانید ویدئوهای خود را ضبط و در  یوتیوب اشتراک گذاری کنید. همچنین شما در هر زمینه ای  میتوانید تولید محتوا کنید. ولاگ های روزانه خود را روز  مرگی،ویدئو های اموزشی،ولاگ سفر و.. را  بسازید و در چنل یوتیوب خود به اشتراک بگذارید. هر چقدر محتوا شما لایک،بازدیدو کامنت زیادی  داشته باشد،باعث درامد شما از یوتیوب میشود. استفاده از یوتیوب بسیار ساده و راحت است.

شما هم با حساب کاربری و هم بدون حساب  کاربری می توانید وارد یوتیوب شوید. با این تفاوت که با حساب کاربری مزایای بیشتری برخودار میشوید.مزایای حساب کاربری:عضویت در کانال های مورد علاقه خود و تماشا جدید ترین ویدئوها،هنگامی که یوتیوبر موردعلاقه شما پستی اپلود می کند می توانید زنگوله را فعال کنید تا اولین نفر ان ویدئو را ببینید. با لایک و بازدید شما از چنل یوتیوبر محبوبتان،از ان حمایت می کنید.

یوتیوب در سال های اخیر بین ایرانیان بسیار معروف و پرکاربرد بوده. خیلی از گیمرها،بلاگرها، و… افراد زیادی در یوتیوب فعالیت می کنند و از ان کسب درامد می کنند.در یوتیوب به دلیل قابلیت اپلود ویدئوها با دقایق طولانی باعث می شود که همه افراد به سوی این برنامه کاربردی بروند. این برنامه را به کسانی که علاقه مند به تولید محتوا و همچنین به دنبال کسب درامد هستند پیشنهاد  میشود. YouTube از محبوب ترین شبکه  مجازی در بین مردم در سراسر دنیا است و شما به راحتی میتوانید ویدئو افراد را درهرجای دنیا تماشا کنید. اکنون می توانید این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

YouTube TV: Live TV & more ‏
برنامه YouTube TV: Live TV & more ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *