خانه » بازی » ایفای نقش » LifeAfter: Night falls 1.0.169 – بازی ماجراجویی زندگی پس از این: شبانگاه!

LifeAfter: Night falls 1.0.169 – بازی ماجراجویی زندگی پس از این: شبانگاه!

آپدیترایگان
LifeAfter
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی LifeAfter در فراروید!

موضوع بازی:

LifeAfter یک بازی هیجان انگیز و جذاب از NetEase می باشد. در این بازی اخرالزمان است و ویروسی در جهان پخش شده که هرکسی درگیر ان شود تبدیل به یک زامبی وحشی می شود. دنیا و زندگی امن و  ازامش بخش انسان ها از بین رفته است. حال شما جزو بازمانده ها از این ویروس خطرناک هستید. باید تلاش کنید خود را در امان نگهدارید که به ویروس مبتلا نشوید و با سایر بازماندگان برای نجات جان خود همکاری کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم در بازی LifeAfter  ویروسی همه گیر وارد دنیا شده و همه را تبدیل به زامبی میکند. حال شما باید بتوانید در بین تمامی مشکلات، از جاهای مختلف مانند جنگل‌های یخی، معدن‌های متروکه و…، بگردید و جستجو کنید تا غذا و مواد اولیه‌ی زندگی را به دست آورید. تمامی مهمات را برای یک زندگی فراهم کنید تا بتوانید در این دنیا زنده بمانید و زامبی ها را نابود کنید. در طول مسیری که می‌خواهید مواد اولیه زندگی مانند غذا و… را پیدا کنید، ممکن است افرادی به شما حمله کنند و تو را غارت کنند. در این صورت، باید از خودتان محافظت کنید.

باید در بازی LifeAfter سلاح های مورد نیاز خود را بسازید و ان ها را بیابید تا از خود مراقبت کنید. یاد بگیرید چگونه از زخم‌های خودتان محافظت کنید و ان ها را مرهم کنید. شما می توانید با سایر بازمانده ها دوست شوید و برای خود پناه گاهی امن بسازید. زندگی گروهی در این بین بسیار راحت تر است شما می توانید از یکدیگر محافظل و غذا ها را راحت تر پیدا کنید. گیم پلی بازی به صورتی است که شما باید مراحل مختلفی را میگذرانید. هر چه به مراحل بالاتر می روید سختی های خاص خودش را دارد. ولی اولویت شما نجات خودتان و بازماندگان این حوادث در ط.ول بازی است.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی جذاب و زامبی گونه هستید! اگر به بازی های بقا علاقه مند هستید. این بازی گزینه مناسبی برای شما می باشد. شما می توانید بازی شبانگاه را از فراروید دریافت کنید.

 

نکته تکمیلی:

این بازی با IP ایران در دسترس نیست و برای اجرای آن به فیلترشکن نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *