خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود Identity V 1.0.1317656 – بازی اکشن-تلاش برای‌بقا “نفر پنجم” اندروید

دانلود Identity V 1.0.1317656 – بازی اکشن-تلاش برای‌بقا “نفر پنجم” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Identity V
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Identity V در فراروید!

موضوع بازی:

Identity V  یک بازی هیجان انگیز و جذاب از استودیوی NetEase Games  می باشد. این بازی ماجراجویی و هیجان انگیز است. گرافیک خارق العاده و جلوه های صوتی خارق العاده ای را دارا می باشد. در بازی شخصیتی به نام اورفیوس وجود دارد که، یک نامه ای را از شخصی دریافت می کند. بخاطر ان نامه اورفیوس مجبور می شود وارد بیمارستان متروکه ای شود. این بیمارستان بسیار عجیب و غریب است. ماموریت شما در واقع باید به دنبال دختری بگردید و ان را پیدا کنید. در بازی ماموریت های مختلفی را در مکان های مختلف انجام می دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

اورافیوس در واقع در نقش یک کارگاه در Identity V است که به دنبال سرنخ ها می گردد. در تحقیقاتش می‌فهمد که بیمارستان بیشتر حکم یک بازی عجیب و غریب را برای دارد. شما می توانید دو نقش را ایفا کنید. در واقع دو راه پیش روی‌تان وجود دارد. هم می‌توانید در نقش شکارچی یا بازمانده‌ها یک مهمانی به راه بیاندازید و هم با اورفیوس از راز بیمارستان سر در بیاورید. در نقش اورافیوس شما هر از گاهی با گشتن در اتاق، سرنخ‌های جدیدی پیدا می‌کنید. با خواندن نامه‌ها، سرنوشت شخصیت‌های مختلفی را متوجه می‌شوید.

بازی Identity V دارای بخش انلاین و افلاین است. در بخش آنلاین قابلیت انتخاب بین شکارچی و بازمانده وجود دارد. شما در هر دو بخش بازی یک گیم پلی کاملا متفاوت را تجربه خواهید کرد. بازمانده‌ها به خاطر تعداد زیادشان مجبور اند از کار گروهی استفاده کنند. شکارچی چون همراهی را با خود به مهمانی نیاورده مجبور است تا مراقب همه دستگاه‌ها و حرکت‌ها باشد.

جمع بندی:

بازی امکان شرکت در مبارزه 4 نفر در مقابل 1 نفر را دارد که ویژگی بسیار عالی می باشد. همچنین شما می توانید از بین شخصیت های متفاوت یکی را انتخاب کنید و ان را شخصی سازی کنید. شما می توانید بازی نفر پنجم را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *