خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه ProShot مود اندروید

دانلود برنامه ProShot مود اندروید

آپدیترایگان
ProShot
  • آپدیت
  • نسخه 8.16.9
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • قیمت 6.49
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود برنامه ProShot  در فراروید!

اپلیکیشن دوربین عکاسی با کیفیت

موضوع برنامه:

ProShot  یک برنامه کاربردی و با کیفیت برای گرفتن عکس است. این برنامه از Rise Up Games می باشد. اگر شماهم همیشه مشکل در گرفتن عکس خود دارید! اگر عکس هایتان کیفیت ندارد و کادر بندی ندارد این برنامه بسیار کامل با ابزار های مختلف است که عکس هایتان را چندین برابر زیبا می کند. پروشات می تواند جایگزین عالی برای برنامه های عکس کم کیفیت یا دوربین موبایلتان باشد. با کمک پروشات عکس های زیبا و با کیفیت بالا بگیرید و ان را به اشتراک بگذارید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در زمان حال و چند سالی است که کاربران ددر فضای مجازی به دنبال به اشتراک گذاشتن عکس های خود و لایک بالا هستند. به همین دلیل همه افراد به دنبال برنامه ای هستند که بتوانند با گوشی خود عکس ها را با کیفیت بالا بگیرند. حال ProShot امده است که تمام نگرانی های شما را در زمینه عکاسی رفع کند. با کمک برنامه پرو شات میتوانید تصاویر و فیلم های بسیار با کیفیتی را ضبط کنید.

قابلیت های برنامه ProShot به مانند یک دوربین حرفه است. این نرم افزار جایگزین دوربین گوشی شما خواهد شد. امکانات و قابلیت های نرم افزار پرو شات از دوربین اصلی گوشی شما بیشتر است. پرو شات قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ها و حالت های مختلف را برای شما فراهم می سازد. ProShot حالت خودکار ، دستی ، دو تنظیم کامل و سفارشی در دسترس و حالت DSLR را در خود دارد که به راحتی بتوانید عکسی خوب بگیرید. همچنین قابلیت عکاسی در فرمت های مختلف مانند JPEG, RAW or RAW + JPEG* (RAW = .DNG file) را دارد. شما می توانید به صورت دستی نور و… را تنظیم کنید تا عکسی را که می گیرید نور مناسب داشته باشد. همچنین در دوربین سلفی هم تمامی قابلیت ها وجود دارد.

جمع بندی:

در نتیجه اگر به دنبال برنامه ای برای عکاسی هستید درنگ نکنید. زیرا که تمام انتظارهایی را از یک دوربین دارید در این برنامه برای شما فراهم است. می توانید برنامه پروشات را از فراروید دریافت کنید و عکس های جذابی را بگیرید.

 

 

ProShot
برنامه ProShot توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *