خانه » بازی » شبیه سازی » Addams Family – بازی اکشن – ماجراجویی “خانواده‌‌آدامز” اندروید!

Addams Family – بازی اکشن – ماجراجویی “خانواده‌‌آدامز” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Addams Family: Mystery Mansion
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی Addams Family: Mystery Mansion در فراروید!

موضوع بازی:

Addams Family یک بازی اکشن و شبیه ساز از استودیوی بازیسازی  آمریکایی PIXOWL INC می باشد. این بازی جذاب برگرفته از انیمیشن سینمایی خانواده ادامز می باشد. شما باید در بازی یک خانه مرموز ترسناک برای خانواده ادامز پیدا کنید. شما در واقع در نقش یکی از انیمیشن های موجود در بازی هستید. ماجراهای جالب، هیجان انگیز و به نوعی ترسناک بازی و شخصیت هایش را دنبال کنید. از ویژگی های این انیمیشن که در بازی نیز منعکس شده، حس و حال طنزآمیز بازی و شخصیت های آن است. در این بازی حوصله شما سر نخواهد رفت. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Addams Family یک گیم فوق العاده پرطرفدار و جذاب است. هر کدام از شخصیت های موجود در بازی خصوصیت هایی خاص و بعضی مخالف دیگر اعضای خانواده دارند. این موجب شده تا این خانواده یکی از عجیب ترین خانواده ها باشد.  هر مرحله از بازی دارای شخصیت های جذاب مانند مورتیسیا، گومز، چهارشنبه، پاگسلی، عمو فستر و… باید ان ها را به دست اورید و بازی را با هر کدام از آن ها پیش ببرید.

در عمارت خانواده ادامز در بازی Addams Family پر از چیزهای مبهم و عجیب است که، به طور خاص در صحنه های عجیبی ظاهر می شود. در واقع، عمارت در گذشته همیشه سایه‌دار بود، بنابراین ارواح یا آدم‌خوارهای وحشتناکی وجود داشتند. پازل ها و معماها در اتاق ها پخش هستند و شما باید از آنها به طور کامل بهره برداری کنید. پس از حل پازل به حقایق چیزها پی خواهید برد.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیک فوق العاده ای است. در کنار گیم پلی جذاب و اعتیادآور و موسیقی بسیار عالی، توانسته طرفداران بسیار زیادی را از تمام دنیا به خود جذب کند. اگر شما علاقه مند به انیمیشن ادامز دارید این بازی را هم قطعا دوست خواهید داشت. شما می توانید بازی خانواده ادامز را از فراروید دریافت کنید.

Addams Family: Mystery Mansion
بازی Addams Family: Mystery Mansion توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *