خانه » بازی » ایفای نقش » Order of Fate – دانلود بازی نقش‌‌آفرینی محفل‌ سرنوشت اندروید + مود

Order of Fate – دانلود بازی نقش‌‌آفرینی محفل‌ سرنوشت اندروید + مود

آپدیترایگان
Order of Fate - Roguelike RPG
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Order of Fate - Roguelike RPGOrder of Fate - Roguelike RPGOrder of Fate - Roguelike RPGOrder of Fate - Roguelike RPG

هم اکنون دانلود بازی جذاب  Order of Fate – Roguelike RPG در فراروید!

موضوع بازی:

Order of Fate یک بازی جذاب نقش افرینی اکشن از شرکت بازی سازی Studio3.tech کشور روسیه می باشد. در این بازی شما در نقش یک قهرمان افسانه ای به قلب دشمن و شیاطین سفر می کنید و در مکان های مختلف به مبارزه با آن ها خواهید پرداخت. بازی دارای داستانی زیبا و سرگرم کننده ای می باشد. داستان بازی به یک نفرین قدیمی مربوط می باشد. با انبوهی از دشمنان بجنگید و تعداد زیادی تجهیزات را جمع کنید. این بازی به شما امکان می دهد تا هر حرکت خود را برنامه ریزی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

هنگامی که در بازی Order of Fate شر باستان ظهور می کند، هنگامی که دهکده ها وحشت خواهند کرد و مردم در معرض خطر قرار می گیرند. شما چاره ای نخواهید داشت که به عقب برگردید.

این نفرین باعث بیدار شدن نیرویی شیطانی و باستانی شده است. به دنبال آن، شیاطین و اهریمن های زیادی از خواب بیدار شده و شروع به نابودی انسان ها و شهرها می کنند. حال شما در نقش قهرمان داستان، باید جلوی شیاطین را بگیرید و آن ها را نابود کنید تا انسان ها را از شر وجود این موجودات نجات دهید. مأموریت شما در Order of Fate در یک قلعه باستانی بزرگ شروع می شود. این قلعه روی یک کوهستان بنا است و زیر آن سیاه چالی مرگبار و طویل وجود دارد. در این سیاه چال که پایگاه اصلی شیاطین است، دشمنان شما حضور دارند و این شما هستید که باید با هجوم به این منطقه و پاکسازی آن، دشمن را در پایگاه خودش شکست دهید.

جمع بندی:

در این بازی نقش آفرینی خیالی ، شما می توانید که سلاح های خود را به روز کنید. همچنین می توانید مهارت های جدیدی را برای شخصیت های خود بدست آورید و با هر مبارزه ای که برنده شوید،به نابودی شر نزدیک شوید. شما می توانید بازی جذاب محفل سرنوشت را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

Order of Fate - Roguelike RPG
بازی Order of Fate - Roguelike RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *