خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Psebay: Gravity Moto Trials مود اندروید

دانلود بازی Psebay: Gravity Moto Trials مود اندروید

آپدیترایگان
Psebay: Gravity Moto Trials
  • آپدیت
  • نسخه 5.0.83
  • اندروید 8.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Psebay: Gravity Moto Trials در فراروید!

موضوع بازی:

Psebay از بازی های موتوری ماجراجویانه با گرافیکی دو بعدی از استودیوی Eugeny Butakov برای اندروید است. با سرعت راندن بر روی صخره ها به طور معمول سخت می باشد. اما زمانی که دنیا وارونه می شود و موانع بسیار خطرناکی در سر راهتان قرار می گیرد، تجربه ای متفاوت رقم زده می شود. همه چیز در اینجا به مهارت شما بستگی دارد.  پس مهارت خود را در کنترل موتور در این بازی تست کنید. از ویژگی ها خوب بازی می توان به گیم پلی اعتیاد آور، محیطی با طراحی منحصر به فرد خاص، صدا گذاری بی نظیر، ان اشاره کرد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

سبک بازی Psebay موتور سواری است. در طول بازی، پلیر نمی داند که با چه صحنه ای مواجه می شود و بنابرین باید همیشه انتظار ناشناخته ها را داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است در نزدیکی شما زمینی وجود داشته باشد که در آن گدازه در جریان است. شما باید از کوه ها ، صخره ها و موانع با موتور عبور کنید که مطمئنا برای شما لذت بخش خواهد بود. اما کار از زمانی در Psebay سخت تر میشود که ناگهان جهت گرانش زمین و به تبع آن تمامی اطراف شما تغییر جهت دهد و شما باید بر طبق آن موتور را کنترل کنید. فضای خاص بازی و جلوه های صوتی دراماتیک شما را مجذوب خود خواهد کرد. ترکیب عمیق تصاویر به همراه وجود سایه ها ، طبیعتی بکر و زیبا ، جذابتی خاص را به بازی Psebay داده است که مطمئنا از دیدن آن لذت خواهید برد.

از ویژگی های بازی Psebay عبارت است از: گرافیک دو بعدی و رنگارنگ. وجود مناطق مختلف. صداهای گیرا و جذاب. محبوب در گوگل پلی. گنترل کاربری آسان. صدا گذاری با کیفیت که به هیجان بازی اضافه می کند. انجام مراحل بازی در مکان های مختلف و متفاوت. گرافیک بسیار بالا , طراحی زیبا و با کیفیت

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی موتور سواری با محیطی فانتزی و بسیار سرگرم کننده برای اوقات فراغت خود می گردید! من به شما این بازی را پیشنهاد میکنم. شما می توانید بازی موتورسواری را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

 

Psebay: Gravity Moto Trials
بازی Psebay: Gravity Moto Trials توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *