خانه » بازی » شبیه سازی » DESERTOPIA – دانلود بازی شبیه‌سازی جالب «دزرتوپیا» اندروید + مود

DESERTOPIA – دانلود بازی شبیه‌سازی جالب «دزرتوپیا» اندروید + مود

آپدیترایگان
DESERTOPIA
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب DESERTOPIA در فراروید!

موضوع بازی:

DESERTOPIA یک بازی شبیه سازی اندروید می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم می کند. این بازی از استودیوی بازیسازی Gamtropy Studio می باشد. شما باید یک جزیره بیابانی را کشف کنید و گونه های جدید را به همراه حوادث تصادفی مختلف پرورش دهید. چرخه آب دارای نوسان می باشد. حیوانات رشد می کنند و یا منقرض می شوند. جنگ های سر سبز شما ممکن است حساس به بیابان زایی باشند. ا همچنین باید در مورد رویدادهای ایجاد شده توسط انسان تصمیم بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در DESERTOPIA شما یک جزیره بیابانی را کشف خواهید کرد و گونه های جدید را به همراه حوادث تصادفی مختلف پرورش خواهید داد. بازی مانند دنیای ما، است و بر خلاف دیگر بازی های شبیه سازی، مفهوم اصلی آن شامل یک پروسه طولانی نخواهد بود. شرایط آب و هوایی و چرخه آب نوسان می کند، حیوانات رشد می کنند یا منقرض می شوند، و جنگل های سرسبز ممکن است حساس به بیابان زایی باشند. دنیایی که شما در DESERTOPIA ایجاد می کنید همیشه در حال تغییر است، بسیار شبیه جهانی که ما در آن زندگی می کنیم. پس در سرزمین های مختلف کاوش کنید و با کمک انواع موجودات و گونه های گیاهی و جانوری یک دنیای پهناور و فوق العاده را کشف کنید.

از ویژگی های بازی DESERTOPIA عبارت است از: احساس آرامش در جهانی به سبک کتاب تصویری. مکانیزم خاص بازی. همه چیز در حال تغییر است، هیچ چیز بصورت طولانی باقی نمی ماند.تکنیک مخلوط کردن موسیقی در پس زمینه پویا: موسیقی پس زمینه با میزان فراوانی جزیره شما تغییر خواهد کرد.بیش از 50 نوع م وجودات و 10 نوع زمین شناسی برای کشف. چندین رخداد تصادفی و انتخاب های بسیار بر توسعه جزیره

جمع بندی:

شما اینجا هستید تا از جزیره مراقبت کنید و حیات وحش آن را احیا کنید. برای این موضوع گاهی اوقات لازم است سطل زباله شناور را جمع آوری کنید تا محیط را تمیز نگه دارید. شما می توانید بازی سرگرم کننده دزرتوپیا را از فراروید دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *