خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Almost a Hero — Idle RPG مود اندروید

دانلود بازی Almost a Hero — Idle RPG مود اندروید

آپدیترایگان
Almost a Hero — Idle RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی Almost a Hero در فراروید!

موضوع بازی:

سبک بازی Almost a Hero اکشن , نقش افرینی (RPG) می باشد. بازی از استودیوی بازیسازی از استودیوی بازیسازی Deca_Games می باشد. یک بازی کلاسیک نقش آفرینی است که در آن 15 احمق بی فایده ترغیب می شوند که کمی عجیب و غریب بی فایده باشند. یک دسته از افراد منحصر به فرد و ناقص برای عظمت انتخاب شده اند تا در یک سفر حماسی قرار بگیرند که از صفر تقریبا به قهرمانانی تبدیل شوند. انها در تلاش برای تبدیل به قهرمانان در یک سرزمین باستانی هستند. آموزش آنها برای یادگیری مهارت های نبرد، قدرت جادویی و پایان دادن به شمشیر است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

 در ادامه…

بازی اندروید Almost a Hero یک بازی اکشن فانتزی با گیم پلی جذاب میباشد. در این بازی اندرویدی ۹ قلدر بدون خاصیت سوار کشتی میشوند و وارد ماموریتی میشوند که آنها را کمی قهرمان کند و بی خاصیت نباشند. این ۹ نفر برای رسیدن به عظمت انتخاب شده اند و باید برای رسیدن به قهرمان شدن تلاش کنند. عجیب است کسانی که بویی از قهرمانی نبرده اند و نمی دانند یک قهرمان چه کار باید کند تا به مقامات بالا برسد باید وارد  نبردهای مختلف شوند.

وظیفه شما در بازی Almost a Hero این است که این ۱۶ نفر را هدایت کنید و از آنها قهرمانان افسانه ای بسازید. مهارت های مختلف و قدرت های مختلفی را به آنها یاد دهید و وارد سرزمین های باستانی شوید. ماموریت های بازی را تکمیل کنید و از این ۱۶ بی مصرف ۱۶ قهرمان افسانه ای بسازید.

از ویژگی های بازی Almost a Hero  عبارت است از: وجود 11 قهرمان متفاوت. آموزش مهارت ها و قدرت های جادویی. تکمیل ماموریت های مختف. ارتقا مهارت های قهرمانان. آنلاک کردن قفل آثار باستانی و اسرار آن. گیم پلی اعتیاد آور. کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

جمع بندی:

بازی دارای انواع حالت های مختلف برای بازی است. شما می توانید بازی جذاب تقریبا قهرمان را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Almost a Hero — Idle RPG
بازی Almost a Hero — Idle RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *