خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Survival & Craft: Multiplayer مود اندروید

دانلود بازی Survival & Craft: Multiplayer مود اندروید

آپدیترایگان
Survival & Craft: Multiplayer
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 78% 78%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی Survival & Craft: Multiplayer در فراروید!

موضوع بازی:

Survival & Craft یک بازی جذاب شبیه‌سازِ تلاش برای بقاء می‌باشد که ماجرای آن در ناکجای اقیانوس اتفاق می‌افتد. بازی از استودیوی بازیسازی Megaplay Studios Free Games می باشد. یک تصادفِ وحشتناکِ هواپیمایی جانِ تمام مسافران و خدمه را گرفت و شما تنها بازمانده‌ی این پرواز هستید. شما حالا یک نجات‌یافته هستید در جایی دور از تمام انسان ها! جایی در اطرافِ اقیانوس با آفتابِ گرم و کوسه‌ای گرسنه. هدف شما در این بازی این است که بتوانید زنده بمانید. بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم داستان بازی Survival & Craft به این صورت است که شما مسافر یک هواپیما بودید که متاسفانه هواپیمایتان دچار سانحه شده و در اقیانوس سقوط کرده اید. تمام مسافران جان خود را از دست دادند. اما شما زنده مانده اید و حالا در اقیانوس بی کران و جدا از هر گونه تمدن سرگردان هستید.هدفِ اصلی در این بازی این است که تا جایی که می‌توانید زنده بمانید و برای نجات، ابزار مختلف بسازید و منابع مختلف را جمع کنید و قایق خود را ارتقاء دهید و آن را به پناهگاه خوبی برای خود تبدیل کنید. آگاه باشید که گرسنگی و تشنگی تنها خطراتی نیستند که شما را تهدید می‌کنند. حواستان باشد که حمله‌ی کوسه نقشه‌هایتان را برای نجات یافتن از بین نبرد.

از ویژگی های بازی Survival & Craft عبارت است از: وجود کوسه های گرسنه اطرافتان. وجود مکان و جزیره های مختلف. وجود انواع سلاح ها و ساخت آنها. ساخت و ساز بر روی قایق چوبی. تبدیل آن به یک محیط امن و بزرگ. بیش از صدها آیتم و جمع آوری آنها. طراحی خوب گیم پلی بسیار عالی است.

جمع بندی:

 حواستان به نشانگرِ سلامت، گرسنگی و تشنگی باشد، در غیر این صورت ماجراجوییِ اقیانوسیِ شما خیلی زود به پایان می رسد. شما می توانید این بازی جذاب بقاء و ساخت و ساز در اقیانوس را از فراروید دریافت کنید.

Survival & Craft: Multiplayer
بازی Survival & Craft: Multiplayer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *