خانه » بازی » ایفای نقش » Arcane Legends – بازی نقش آفرینی “افسانه‌های سری” اندروید!

Arcane Legends – بازی نقش آفرینی “افسانه‌های سری” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Arcane Legends MMO-Action RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

‏‏

دانلود بازی جذاب Arcane Legends MMO-Action RPG برای اندروید

Arcane Legends _افسانه سری! عنوان یک بازی پرطرفدار و محبوب در سبک بازی های RPG یا نقش آفرینی با ماجرایی فانتزی از استودیوی Spacetime Games است. یک فضایی سه بعدی که به صورت آنلاین بازی میشود در این بازی شما با جمع آوریتیم محبوب خود به مبارزه در قلمرو های مختلف میروید وبا جمع آوری ذخایر و غنیمت های جنگی افراد خود را تجهیز میکنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی افسانه سری در سبک بازی های نقش آفرینی و اکشن میباشد که باید در آن به ماجراجویی بپردازید و با روسای جان سخت بجنگید. غنائم با ارزش پیدا کنید، به اتحادیه ها اضافه شوید و حیوانات خانگی برای خود جمع کنید کاراکتر خود را بسازید و در کنار هزاران بازیکن دیگر از سراسر دنیا به صورت آنلاین به جستجو بپردازید. در این جستجو از میان جنگل ها، قلعه ها و سیاه چال ها گذر خواهید کرد و با دراگون ها، اورک ها و دیگر نیروهای شیطانی که قصد خراب پادشاهی آرول را دارند، مبارزه میکنید. فضا و حال و هوای بازی مثل بسیاری دیگر از بازی های مشابه در همین سبک، در رابطه با سرزمین های افسانه ای و خیالی و فانتزی است. سرزمین هایی که انسان ها در کنار موجودات دیگر باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
از ویژگی های بازی Arcane Legends عبارت است از:کاملا رایگان. صدها اسلحه افسانه ای. بازی در شبکه های وای فای 3G , 4G.بازی در حالت شریکی یا سولو در PvE یا PvP. جمع اوری و پرورش حیوانات اهلی که به شما کمک می کنند. سه کلاس مختلف، ده ها مهارت و هزاران مورد برای سفارشی کردن قهرمان خود. حیوانات خانگی را که در جستجو به شما کمک می کنند جمع آوری کرده و پرورش دهید. امکان غارت هزاران اسلحه افسانه ای و اقلام دیگر. در حالت همکاری، با دیگر قهرمانان به صورت آنلاین بازی کنید. اگر شما هم به دسته بازی های افسانه ای و فانتزی اکشن علاقه مند هستید. بازی افسانه های سری را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
Arcane Legends MMO-Action RPG
بازی Arcane Legends MMO-Action RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *