خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Disney Mirrorverse مود اندروید

دانلود بازی Disney Mirrorverse مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Disney Mirrorverse
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Disney Mirrorverse در فراروید!

موضوع بازی:

Disney Mirrorverse یک بازی RPG با صحنه های فوق العاده جذاب اکشن و بسیار زیبا از استودیوی کانادایی Kabam است. بازی در یک دنیای متفاوت و جدید از دیزنی روایت می شود. در این بازی علاقه‌مندان به قهرمانان کمپانی دیزنی، می‌توانند جهانی فانتزی را تجربه کنند که به دنیای معکوس دیزنی معروف است. قهرمانان متنوع و بسیاری که برخی‌ها را در انیمیشن‌های مختلف دیزنی دیده‌ایم همچون کارخانه هیولاها در گیم پلی این بازی ایفای نقش خواهند کرد و شما می‌توانید قهرمان موردعلاقه خود را برای رسیدن به پیروزی علیه دشمنان کنترل کنید. ا.متیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Disney Mirrorverse یک خط داستانی جدید را تجربه کنید که به طور واقعی شخصیت‌های نمادین دیزنی و پیکسار را به گونه‌ای که قبلاً ندیده‌اید، منعکس می‌کند. وارد دنیایی متفاوت شوید که شامل شخصیت‌های دیزنی و پیکسار می‌شود. هنگام بازی در حالت Story Quest با فصل‌های پر از غارت، ماموریت‌های رویداد با زمان محدود و… یک داستان همیشه در حال تکامل را کشف کنید. با کنترل اقدامات فردی، زرادخانه رزمی، استراتژی تیمی و حملات ویژه Mirrorverse Guardians، هیجان و هیجان مبارزه اکشن بلادرنگ را تجربه کنید.

با دوستان خود در Disney Mirrorverse اتحاد بسازید و برای به دست آوردن جوایز قدرتمند رقابت کنید. توانایی‌های Guardian خود را از طریق یک سیستم پیشرفت شخصیت عمیق، پیدا کردن بهترین ترکیب‌ها و استراتژی‌های تیمی برای پیروزی نهایی، سفارشی کنید و تقویت کنید.

جمع بندی:

یک بازی اکشن RPG جدید و از لحاظ بصری خیره‌کننده برای موبایل، که در دنیای کاملاً متفاوت دیزنی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان تیم‌هایی از شخصیت‌های تقویت‌شده، آماده هستند. شما هم اگر به دنیای دیزلند علاقه مند هستید! این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی دنیای معکوس دیزنی را از فراروید دریافت کنید.

Disney Mirrorverse
بازی Disney Mirrorverse توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *