خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Rebel Racing مود اندروید

دانلود بازی Rebel Racing مود اندروید

آپدیترایگان
Rebel Racing
  • آپدیت
  • نسخه 23.00.18310
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 

هم اکنون دانلود بازی جذاب Rebel Racing در فراروید!

موضوع بازی:

Rebel Racing یک ماشین سواری جذاب و فوق العاده از استودیوی بریتانیایی Hutch Games می باشد. در این بازی اندروید شما باید از بین انواع ماشین ها یکی را انتخاب کنید و با بهترین رانندگان از سراسر جهان به در مسابقات اتومبیل رانی آمریکا در محیط های مختلف و مکان های خیره کننده از سواحل غرب بپردازید و برنده شوید. هرماشین ویژگی های خاصی دارد و حتی صدای موتور هم نسبت با دیگر خودروهای گاراژ متفاوت تر است. شما میتوانید با قدرتمند تر کردن صدا را تغییر دهید و علاوه بر این ها به یک گنجینه بزرگ برای شخصی سازی دسترسی پیدا کنید. تغییر رنگ بدنه و ایجاد نقش و نگارهای دلخواه از جمله ویژگی هایی است که در اختیار شما قرار میگیرد و روی تمام بخش های بازی قابل پیاده سازی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Rebel Racing  یک بازی اعتیاد آور، با نقشه ای بزرگ و حالت های متعدد در گیمپلی که شما را به سمت جاده هدایت میکند. مجموعه حالت های قابل بازی مختلف و چالش های هیجان انگیز باعث میشود بازیکنان به شکل دائم به این عنوان بازگردند. به عنوان مثال شما در حالت ایزی مانی با یک هوش مصنوعی و حریف آسانتر مسابقه میدهید و پولی را برای ارتقا ماشین خود بدست میاورید، اما در حالت Double payout با بازیکن قوی تر روبرو می شوید. در صورت پیروزی دو برابر جایزه دریافت میکنید. مسیرهای بزرگ بازی Rebel Racing تنوع زیادی دارند و به گونه ای است که اصلا احساس خستگی به گیمر دست نمی دهد. علاوه بر این ها حالت های متنوع گیمپلی و ماشین های بسیار زیادی که در دسترس هستند، همگی به شما کمک میکند که فقط به لذت بردن از بازی فکرکنید و چیز دیگری به ذهنتان نرسد.

جمع بندی:

در این بازی شما پشتکار لازمه را برای پیروزی و رقابت داشته باشید تا بتوانید به صدر جدول صعود کنید. شما می توانید بازی جذاب رانندگان سرکش را از فراروید دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *