خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی We Are Illuminati: Conspiracy مود اندروید

دانلود بازی We Are Illuminati: Conspiracy مود اندروید

آپدیترایگان
We Are Illuminati: Conspiracy
  • رای: 36
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب We Are Illuminati در فراروید!

موضوع بازی:

We Are Illuminati یک بازی مدیریتی و کلیکر از دسته بازی های شبیه سازی می باشد. بازی از استودیوی برزیلی Tapps Games می باشد. در این بازی شما قرار است ماجرایی تلخ و البته متأسفانه حقیقی را که در حال حاضر نیز در دنیای ما وجود دارد دنبال کنید. از نگاهی دقیق تر آن را حس کنید. شما در نقش اعضای سازمان های مخفی و توطئه گر ملقب به گروه روشن ضمیران یا Illuminati میگذارید. روند مأموریت های عجیب و غریب این سازمان ها را از یک دیدگاه دیگر به شما نشان دهد.شما باید تلاش کنید حتی دشمنانتان را شستشو مغزی کنید و آن ها را به همکاری مجبور کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی We Are Illuminati شما یک سازمان سری هستید که در آن تلاش میکنید تا مردم را شستشو مغزی دهید. تا آن ها را تحت سلطه خود قرار دهید و به تمامی اهدافتان برسید. شما باید سعی کنید که با مدیریت امور مختلف به زندگی انسان ها نفوذ پیدا کنید و آن ها را تحت سلطه خود درآورید و با شستشوی مغزی، آن ها را برای نزدیک شدن به اهدافتان آماده کنید.

این بازی نشان می دهد که این گروه ها چطور از دیپ وب برای رسیدن به اهداف مخفیانه خود استفاده می کنند. اما از طرفی نیز باید مراقب باشید. چندی از مردم از این هدف شوم شما با خبر شده اند و در تلاش رسوا کردن و رو کردن دستتان هستند. شما باید سعی کنید که گروه خود را در بازی We Are Illuminati مدیریت کرده و تا می توانید برای نزدیک شدن به اهدافی مختلف تلاش کنید.

جمع بندی:

مأموریت ها و کارهای زیادی برای این کار وجود دارد که همگی آن ها در قالب آیتم های یک بازی کلیکی در اختیار شما قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید بازی سازمان مخفی” را ا فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

We Are Illuminati: Conspiracy
بازی We Are Illuminati: Conspiracy توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *