خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی HERETIC GODS مود اندروید

دانلود بازی HERETIC GODS مود اندروید

آپدیترایگان
HERETIC GODS
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب HERETIC GODS در فراروید!

موضوع بازی:

HERETIC GODS یک بازی جذاب و هیجان انگیز از استودیوی بازی سازی Curacha Games می باشد. در این بازی وارد دنیایی تاریک با سرزمین ها و مکان ها و سیاه چال های مختلف می شوید. باید هیولاهای خوفناک را شکست دهید. بعضی از سرزمین های این بازی شباهت زیادی به دنیای افسانه ای وایکینگ ها دارد. ار به دنبال یک بازی نقش آفرینی اکشن و به خصوص سبک غارت، یادگیری مهارت ها و کشتن هیولاها در سیاه چال های تاریک هستید. هدف شما در این بازی این است که وارد اعماق یک کلیسای نفرین شده شوید تا خدایان کفر را از آنجا بیرون بکشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی HERETIC GODS یکی از بهترین بازی هایی است که در این سبک ترکیبی می توانید بیابید. به استاد مهارت های مختلف تبدیل شوید، در دانجئون های مختلف لشکر بزرگ هیولاها را شکست دهید و غنائمی حماسی را بدست آورید. Heretic Gods به زبان های مختلف ترجمه شده است. در این بازی ARPG، بازیکنان وارد جهانی تاریک و پر از دانجئون ها و هیولاهای مختلف می شوند. هدف شما رفتن به عمق این جهان و نابود کردن اساطیر طرد شده است.

با پیدا کردن سلاح های مختلف در HERETIC GODS مانند کلاه، دستکش، چکمه، زره، سپر، کمان، شمشیر، حلقه و … می توانید خود را به آنها مجهز کنید و از یک بازی نقش آفرینی نهایت لذت را ببرید. همچنین شما می توانید در این بازی زیبا تجارت کنید آیتم و سلاح های مختلفی پیدا کنید. آنها را جمع آوری کنید و به فروشگاه بروید و با فروش آنها آیتم های دیگری که نیاز دارید خریداری کنید.

جمع بندی:

کنترل کردن کاراکتر در Heretic Gods کار آسانی است. می توانید به سادگی کاراکتر خود را به حرکت در بیاورید. دکمه های سمت راست برای حمله و استفاده از قدرت های مختلف می باشد. با فشردن دکمه حمله، کاراکتر شما به نزدیک ترین دشمن حمله می کند. شما می توانید بازی جذاب را خدایان مرتد از فراروید دریافت کنید.

HERETIC GODS
بازی HERETIC GODS توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *