خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی 3DTuning: Car Game & Simulator مود اندروید

دانلود بازی 3DTuning: Car Game & Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
3DTuning: Car Game & Simulator
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب 3DTuning در فراروید!

موضوع بازی:

3DTuning یک بازی جذاب سه بعدی ماشینی ازاستودیوی 3DTuning می باشد. مجموعه ای منحصر به فرد از چرخ ها، سپرهای جلو و عقب، کوره، چراغ های جلو و عقب، اسپویلر، گلگیر، آینه، و همچنین انواع ورودی های هوا و … است. انواع و اقسام نمونه های ماشین در اختیارتان قرار می گیرد. در واقع بیش از 1000 ماشین با کیفیت واقعی وجود دارد. با انتخاب عظیمی از اتومبیل ها روبرو هستید. پس از انتخاب مدل دلخواهتان باید مشغول طراحی بیرونی و گزینه های تیونینگ شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی 3DTuning می توانید ماشین هایتان را از کمپانی های مشهور اتومبیل سازی انتخاب کنید. همچنین می توانید با سلیقه شخصی خودتان آنها را تیونینگ کنید. برخی از این مدل ها مانند: بی ام و، بنز، و … است. تعداد مدل های ماشین ها از این برند ها نیز بسیار زیاد است. تیونینگ ها هم بسیار جامع هستند و هر چیزی که فکرش را بکنید در خود دارند.

بیش از ۱۰۰۰ نوع اتومبیل مختلف در بازی وجود دارد. شما باید با سلیقه خود آنها را تیونینگ کنید. تمامی بخش های مختلف مثل رینگ، لاستیک، سپرها، آینه، چراغها و … قابل تیونینگ است. بازی علاوه بر مدلهای مدرن و پیشرفته خودرو از کمپانی های مطرح دارای خودروهای کلاسیک نیز برای دوستداران آن می باشد.

از ویژگی های بازی 3DTuning عبارت است از: پیکربندی ماشین سه بعدی منحصر به فرد، بیش از ۱۰۰۰ ماشین با کیفیت واقعی، انتخاب عظیمی از اتومبیل ها، طراحی بیرونی و گزینه های تیونینگ، مدل‌های جدید خودرو و همچنین محبوب‌ترین خودروهای قرن20 و21 و… است.

جمع بندی:

اگر شما هم به ماشین ها و بازی ماشینی علاقه مند هستید! بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی تیونینگ سه بعدی را از فراروید دریافت کنید.

3DTuning: Car Game & Simulator
بازی 3DTuning: Car Game & Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *