خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Trucks Off Road مود اندروید

دانلود بازی Trucks Off Road مود اندروید

آپدیترایگان
Trucks Off Road
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.26714
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 33% 33%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی Trucks Off Road در فراروید!

موضوع بازی:

Trucks Off Road یک بازی جذاب و هیجان انگیز ماشینی در ژانر بازی های ریسینگ از استودیو بازی سازی ODD Games می باشد. در این بازی فرصتی برای شما می باشد تا بتوانید از تجربه رانندگی و رقابت با کامیون‌های آفرود استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. وسایل نقلیه‌ای در اندازه کامیون با چرخ‌هایی غول‌پیکر با هم رقابت می‌کنند. به خودی خود جذابیت خاصی را به همراه دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Trucks Off Road کامیونی را انتخاب کنید تا با بیش از 400 قسمت منحصر به فرد از موتورها ، محورها ، اگزوزها ، دمنده ها ، توربوها ، سیستم تعلیق ، انتقال ، لاستیک ، چرخ ها و غیره اصلاح شود … سپس کامیون خاموش خود را با طیف عظیمی از پانل ها ، گزینه های رنگ آمیزی تنظیم کنید. این مجموعه شامل 400 قسمت مختلف است که به فعالیت های اصلاح کامیون شما کمک می کند.

میدانی گل آلود با موانع نسبتاً ساده برای اولین سفر شما برای تک حالت ایجاد می کند. این حالت برای تمرین هایی مناسب تر خواهد بود تا به شما کمک کند به سرعت مسابقه در Trucks Off Road عادت کنید. با ارتقاء بیشتر، می توانید مشکل را با حالت حرفه ای افزایش دهید. برای بازی های اینجا، بازیکنان می توانند با چالش های پیچیده تری روبرو شوند. آنها به سرعت بالا و همچنین مشکلات موتور عادت خواهند کرد.

جمع بندی:

این بازی بسیار جذاب است چه بسا اینکه بتوانید خودتان رانندگی یکی از همین کامیون‌ها را هم بر عهده داشته باشید. سازندگان بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد امکان نزدیک به واقعیت باشد. شما می توانید بازی جذاب ماشین های آفرود را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Trucks Off Road
بازی Trucks Off Road توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *