خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Burnout Masters مود اندروید

دانلود بازی Burnout Masters مود اندروید

آپدیترایگان
Burnout Masters
  • آپدیت
  • نسخه 1.0042
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مسابقه ای Burnout Masters در فراروید!

موضوع بازی:

Burnout Masters یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای از استودیوی Road Burn Games استرالیایی می باشد. یک بازی تکامل یافته که در آن بیشتر از 20 ماشین اسپرت از مدل های واقعی وجود دارد. در کنار این ماشین ها، بازیکنان می توانند نزدیک به 60 ماشین شخصی سازی و سفارشی شده را بسازند. برای قسمت شخصی سازی ها وقت و انرژی زیادی گذاشته و کاملاً مشخص است که این قسمت قرار است حتی بیشتر از بخش اصلی بازی برای بسیاری از مخاطبین جذابیت داشته باشد و به یکی از عناصر اصلی برای موفقیت این بازی تبدیل شود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Burnout Masters شما می توانید ماشین مورد علاقه خود را از میان صدها ماشین متفاوت اسپرت و کلاسیک انتخاب کنید. آنها را به سلیقه خود عوض کنید ، لاستیک ها ، رنگ ماشین ، قطعات اضافه نمایشی و تقویتی و بسیاری موارد دیگر. وارد مسباقات تک نفری با ماشین خود شوید و حرکات نمایشی همراه با فرسایش لاستیک ها و ایجاد دود شوید. دور بزنید و از ترمز دستی برای پیچ های خود استفاده کنید تا حرکات نمایشی زیبایی را در Burnout Masters ایجاد کنید و امتیاز های بالایی را دریافت کنید.

از ویژگی های بازی Burnout Masters عبارت است از: هیجان مسابقات برن اوت. تابلوی امتیازات زمان واقعی. گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز. دارا بودن تعداد 33 رویداد جذاب. بازسازی ماشین فرسود با ارتقاء موتور. نمایش برن اوت با ده‌ها اتومبیل مختلف. شبیه‌ سازی واقع‌ گرایانه حرکت برن اوت. امکان شخصی‌ سازی فنی و ظاهری خودروها و…

جمع بندی:

یک بازی شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت برن اوت، دود تایرها، صدای موتور و …می باشد. این بازی شما را وجد می اورد. شما می توانید بازی استادان برن آوت را از فراروید دریافت کنید.

Burnout Masters
بازی Burnout Masters توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *