خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Mine Quest 2: RPG Mining Game مود اندروید

دانلود بازی Mine Quest 2: RPG Mining Game مود اندروید

آپدیترایگان
Mine Quest 2: RPG Mining Game
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Mine Quest 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Mine Quest 2 یک بازی جذاب و ماجراجوییی از استودیوی بازیسازی Tapps – Top Apps and Games می باشد. در این بازی شما وارد دنیای حماسی کاوش در معدن می شوید و به جستجو در زمینی سراسر از اسرار و چالش مشغول می شوید. در معادن دست نخورده حفاری کنید و هیولا ها را شکار کنید و وسایل کار خود را ارتقا دهید. شما در نقش یک کوتوله ی شجاع باید تلاش کنید تا این جهان باورنکردنی را کشف کنید و با حفر قنات، گنجینه ها را غارت کنید. با حفاری، نقشه های مخفی را در زیر زمین پیدا کنید که به شما برای دست یابی به آیتم های افسانه ای و سلاح ها کمک می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Mine Quest 2 به معادن حمله کنید و گنج هایی که در عمق خاک دفن هستند را پیدا کنید. با تبر و شمشیر با هیولاها و رئیس هایشان مبارزه کنید. شما باید با استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف دشمنانتان را از بین ببرید و به ماجراجویی ها پایان دهید. در این جستجو تبدیل به فردی نترس در کشف دنیای خارق العاده حفاری و زیر زمینی شوید و گنجینه های پیدا کرده را غارت کنید.

از ویژگی های بازی Mine Quest 2 عبارت است از: جستجوی دنیای فوق العاده معادن به همراه خطرات مختلف. کشف و دزدین آیتم های گوناگون مانند کلنگ، زره و سلاح. مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان و به دست آوردن منابع آن ها. از تاکتیک و استراتژی ها استفاده کنید تا موجوداتی که می خواهند به ماجراجویی شما پایان دهند را از بین ببرید. مواد را جمع آوری کنید و لوازم قدرتمند را غارت کنید.

جمع بندی:

در اعماق زمین حفاری کنید تا اشیای پنهانی موجود در نقشه را در بازی Mine Quest 2 پیدا کنید که به شما در به دست آوردن سلاح ها و آیتم های افسانه ای کمک خواهد کرد. اگر شما به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! بازی چالش های معدن را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Mine Quest 2: RPG Mining Game
بازی Mine Quest 2: RPG Mining Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *