خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Race Master 3D – Car Racing مود اندروید

دانلود بازی Race Master 3D – Car Racing مود اندروید

آپدیترایگان
Race Master 3D - Car Racing
  • آپدیت
  • نسخه 3.6.1
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب ماشینی Race Master 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Race Master 3D یک بازی ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و جذاب از استودیوی محبوب و خوش نام SayGames برای اندروید که می باشد. شما به دنیایی از مسابقات ماشین سواری فانتزی می روید و در نقشه هایی عجیب و فضایی که مسیرهایی نامتعارف دارند می روید. بازی که در آن شاهد رقابتی جذاب، نفس‌گیر و مهیج در بین اتومبیل‌هایی شیک و مدرن هستید. این بازی، یک تجربه اتومبیل‌رانی جذاب و هیجان‌انگیز به صورت سه‌بعدی برای شما به ارمغان می‌آورد و در آن شما شاهد مسابقاتی سریع، خشن و سرگرم‌کننده و دوشادوش حریفان هستید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

روش بازی Race Master 3D بسیار راحت است. انگشت خود را نگه دارید و برای هر اتفاقی در این بازی مسابقه ای، حاضر باشید. سواری خود را به خوبی تنظیم کنید، پای خود را روی گاز نگه دارید. از موانع متنوع و بی پایان فرار کنید و سعی کنید در مسابقات فوق سریع، فوق العاده هیجان انگیز غیر منتظره لذت ببرید. در هر مسابقه برای کسب درآمد بیشتر، موتور اتومبیل خود را برای سرعت نهایی، شتاب و هندلینگ تنظیم کنید.

33مرحله مختلف در 7 منظقه دیدنی در Race Master 3D در انتظار شما است. حریفان خود را در مراحل مختلف شکست دهید تا به باس هر منطقه برسید. از 7 ماشین اسپرت خود کمک بگیرید تا بتوانید این حریفان قدرتمند را شکست دهید. با پول به دست آمده از شکست حریفان، ماشین‌های خود را ارتقا دهید و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

جمع بندی:

صدای غرش موتورهای با کارایی بالا، صدای ناهنجار لاستیک ها در برخورد با شما وجود دارد. این بازی میتواند شما را به خود جذب کند و سرگرمتان می کند. اما چیزی که باعث شده تا بازی استاد مسابقه نسبت به بازی های فانتزی و کم حجم مشابه متمایز باشد وجود عناصر جانبی و چالش های متنوع در طول مسیر است. شما می توانید بازی جذاب و دوس د اشتنی استاد مسابقه را از فراروید دریافت کنید.

 

Race Master 3D - Car Racing
بازی Race Master 3D - Car Racing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *