خانه » بازی » شبیه سازی » Interior Story – بازی شبیه‌ساز “داستان‌طراحی‌داخلی” اندروید + مود

Interior Story – بازی شبیه‌ساز “داستان‌طراحی‌داخلی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Interior Story: home design 3D
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی پازلی Interior Story برای اندروید

Interior Story_داستان‌طراحی‌داخلی! یک بازی مهیج و خلاقانه در سبک پازل و شبیه سازی است که از استودوی بازیسازی DANKO GAMES Ltd می باشد. در آن بازیکنان باید با حل پازل‌های مچ تری به خرید وسایل و تزیین طراحی داخلی خانه مشتریان خود بپردازند. طرح های رویایی خود را داشته باشید و یک بازی جورچین سه تایی نفس گیر را اجرا کنید. یک صفحه دکور جدید و سبک خود را با این بازی ایجاد کنید. وارد دنیایی شوید که رویاها در مورد یک خانه ایده آل را بسازید. باید بسیار خلاق و دقیق باشید و مشتریان را راضی نگهدارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در بازی Interior Story شما در نقش یک طراح داخلی مجرب و حرفه‌ای مشتریانی خواهید داشت که هر کدام با داستانی خاص به شما مراجعه کرده و نیازهای خود را شرح می‌دهند. حال این وظیفه شماست که با توجه به نیازهای شما، خانه مورد نظر آنها را طراحی کرده و تحویل دهید. البته در ابتدا شغل‌های کوچک مثل طراحی اتاق خواب، حمام، بالکنی یا قسمت کوچکی از خانه به شما محول می‌شود. پس از پیشرفت در بازی Interior Story کسب شهرت، طراحی داخلی کامل منزل و حتی حیاط نیز به شما سپرده می‌شود. اما برای انجام این کار، باید پازل‌‌های مچ تری را حل کرده و با پول و امتیازی که از این طریق بدست می‌آورید، خانه را طبق سلیقه مشتری تزیین و چیدمان کنید

شما وظیفه دارید ایده های مشتری های مختلف را به واقعیت تبدیل کنید و ان ها را به خانه های رویاییشان برسانید. ایده های سبک های مختلفی را از کلاسیک تا فناوری معرفی کنید. مبلمان و لوازم جانبی را انتخاب کنید و مطابق با سبک اتاق آن ها را تزئین کنید تا بتواند شخصیت شما را منعکس کند. شماهم  اگر علاقه مند به این سبک از بازی هستید! بازی داستان‌طراحی‌داخلی را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

تبلیغات
Interior Story: home design 3D
بازی Interior Story: home design 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *