خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Sculpt people مود اندروید

دانلود بازی Sculpt people مود اندروید

آپدیترایگان
Sculpt people
  • رای: 17
  • نظر: 1
محبوبیت 64% 64%

اسکرین شات ها

Sculpt peopleSculpt peopleSculpt peopleSculpt people

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Sculpt people در فراروید!

موضوع بازی:

Sculpt people یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale می باشد. سفالگری و مجسمه سازی جز هنرهای باستانی هستند که هنوز هم بشر از آن ها استفاده میکند. این بازی شما را در نقش یک نقاش قرار داد اما این بار خبری از نقاشی نیست و باید به دنیای متفاوت دیگری سفر کنیم. از خمیر سفال برای ساخت مجسمه سر افراد و یا حتی حیوانات آنها استفاده کنید. مطمئن شوید که مجسمه افراد را درست ساختید و به اندازه کافی به عکس نزدیک باشد تا بتوانید رضایت مشتریان خود را به دست اورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Sculpt people بر روی میز شما مقداری گل وجود دارد که به وسیله ابزار مخصوص طراحی باید قسمت های اضافی را برش دهید و حفره ها و قسمت هایی را برای چشم، دهان و بینی بر روی آن ایجاد کنید. دکمه های پلاستیکی برای چشم ها و گوش هم وجود دارد. شما باید آنها را در جای خودش باید قرار دهید. تصویری هم در سمت راست به عنوان مدل وجود دارد که در هر مرحله از بازی تغییر میکند. بخش اول بازی شما باید زورو را طراحی و رنگ آمیزی کنید که بسیار هیجان انگیز است.
بازی Sculpt people فوق العاده آرامش بخش است. مکانیک و ابزار ساده برای تبدیل خمیر سفالی به کار هنری است. از گرافیک سه بعدی شگفت انگیز لذت ببرید و خلاقیت خود را در این بازی سفال بیان کنید. استرس خود را با خمیر خاک رس رها کنید و یک شاهکار سفالی خلق کنید.

جمع بندی:

بازی رابط کاربری ساده ای دارد و به نظر میرسد که کودکان هم جز مخاطبین آن قرار بگیرند. اگر سفالگری را دوست دارید و عاشق ساخت مجسمه و کار با گل و آیتم های سفالی هستید پس این بازی را از دست ندهید. بازی حجاری چهره مردم را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Sculpt people
بازی Sculpt people توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات