خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Real Rally: Drift & Rally Race مود اندروید

دانلود بازی Real Rally: Drift & Rally Race مود اندروید

آپدیترایگان
Real Rally: Drift & Rally Race
  • آپدیت
  • نسخه 0.9.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشین سواری Real Rally در فراروید!

موضوع بازی:

Real Rally یکی بازی ماشین سواری بسیار جذاب و خوش ساخت از در این بازی، رویدادهای مختلفی از رقابت اتومبیل‌رانی در سبک رالی شبیه‌سازی شده‌اند تا شما بتوانید به عنوان یک طرفدار واقعی از تجربه این رقابت‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان شمار بسیاری بسیاری از خودروهای رالی انتخاب کنید و با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا شروع به رقابت کنید. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌ها، اتومبیل‌ها و قوانین واقعی دنیای فیزیک از اصلی‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در مسابقات Real Rally شما مربی خودتان هستید و می توانید از طریق مسابقه تپه نوردی چیزهای زیادی یاد بگیرید. چندین چالش واقعی مسابقه ای وجود دارد. این بازی مسابقه واقعی است. این ماشین افراطی با دیگر بازی های درگ ریسینگ متفاوت است. اولین چیزی که باید داشته باشید این است که رانندگی خود را کنترل کنید. شما باید بدانید که دقیقاً چه زمانی باید سرعت خودروی خود را افزایش دهید و چه زمانی باید استراحت را فشار دهید. در بازی های درگ ریسینگ باید در مدت زمان محدودی مسافت را طی کنید.
بازی‌های درگ ریسینگ Real Rally یک چالش واقعی برای مسابقه واقعی شما هستند. ماشین اکستریم نه تنها بهترین مسابقه، بلکه یک بازی سرگرم کننده برای صعود به تپه است. شما می توانید با بهترین مهارت های رانندگی خود از تپه صعود کنید. درگ ریسینگ یک چالش واقعی برای مسابقه واقعی هستند.

جمع بندی:

رانندگی با ماشین کاری بسیار مسئولانه است که باید روی مهارت های رانندگی ماشین نیز تمرکز کنید. بنابراین آماده هستید تا یک راننده خوب باشید و در این بازی های مسابقه درگ مسابقه برنده شوید. شما می توانید بازی جذاب رالی واقعی را از فراروید دریافت کنید.

Real Rally: Drift & Rally Race
بازی Real Rally: Drift & Rally Race توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *