خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Truckers of Europe 3 مود اندروید

دانلود بازی Truckers of Europe 3 مود اندروید

آپدیترایگان
Truckers of Europe 3
  • رای: 23
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Truckers of Europe 3 برای اندروید

Truckers of Europe 3 _رانندگان کامیون اروپا! یک بازی بسیار جذاب از استودیوی Wanda Software کشور ترکیه می باشد. این بازی شما در نقش رانندگان ماهر در کشورهای اروپایی هستید که وظیفه آن ها حمل و نقل چیزهای مختلف از نقطه ای به نقطه دیگر است. در این بازی شما می‌ توانید یک تجربه نزدیک به واقعیت از چنین شغلی داشته باشید و در مناطق مختلف قاره اروپا با کامیون خود به رانندگی و ایفای نقش بپردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

رانندگان کامیون اروپا3 یک بازی شبیه‌ ساز بسیار قوی و جذاب برای آن دسته افرادی که به رانندگی کامیون و حمل اقلام باری علاقه‌ دارند. در این بازی شما می‌ توانید یک تجربه نزدیک به واقعیت از چنین شغلی داشته باشید. در مناطق مختلف قاره اروپا با کامیون خود به رانندگی و ایفای نقش بپردازید. همچنین می توانید کسب درآمد کنید.

در بازی هفت نوع وسیله نقلیه مختلف در کلاس های 4×2, 6×2, 6×2/2, 6×2 Midlift,6×2 Taglift, 6×4, 8×4 وجود دارند که همگی از روی مدل های واقعی ساخته و مدل سازی شده اند. خریداری کامیون و تریلر و جا به‌ جایی محموله‌ های باری در نقاط مختلف نقشه از جمله وظایف اصلی شما در بازی است. این بازی ده‌, ها مدل مختلف از کامیون‌ های اروپایی را در خود دارد که با تنوع بسیار، یک شبیه‌سازی بسیار عالی در این سبک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از ویژگی های بازی عبارت است: گرافیک عالی با حجم کم. چندین زاویه برای رانندگی. چرخه روز و شب، صداگذاری های واقعی. اسیب های واقعی گرا،چندین شهر مختلف، سنگین. بارها، صداهای واقعی موتور، فضای داخلی واقعی و…

گرافیک بازی به شدت جذاب و حرفه ای است. شما با این بازی یک تجربه خفن و جذاب را به دست می اورید. اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید!اکنون می توانید بازی رانندگان کامیون اروپا 3 را از فراروید دانلود کنید.

Truckers of Europe 3
بازی Truckers of Europe 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *