خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Crash of Cars مود اندروید

دانلود بازی Crash of Cars مود اندروید

آپدیترایگان
Crash of Cars
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.26
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 2
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی Crash of Cars در فراروید!

موضوع بازی:

Crash of Cars یک بازی حادثه ای تفننی بسیار جذاب از استودیوی بازی سازی Not Doppler برای اندرویدی ها می باشد. یک بازی چند نفره زمان واقعی است که در آن هدف شما این است که تا جایی که ممکن است تا قبل از نابود شدن تاج های فراوان را جمع آوری کنید. قدرت های مختلف را جمع آوری کنید، بازیکنان دیگر را از بین ببرید، تاج های آنان را به سرقت ببرید و در رده بندی مدیران صعود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگلپلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در  ادامه…

امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین را دارد که، در آن باید سعی کنید ماشین رقیبان تان را هر طور شده از بین ببرید، تاج های آنها را مال خود کنید و البته مراقب باشید طعمه حریفان تان نشوید. شما می توانید هیجانی بسیار واقعی از ماشین های جنگی در بازی Crash of Cars را در قالب یک بازی اندرویدی تجربه کنید، چندین نقشه مختلف برای مسابقه و نبرد با دیگران وجود دارد، در حالت آفلاین می توانید به صورت تک نفره به پیش بردن مراحل مشغول شوید.

این بازی را می توانید به صورت آنلاین با کاربرانی از سراسر جهان اجرا کنید. گیم پلی بازی Crash of Cars به صورت مولتی پلیر می باشد. شما نمی دانید قرار است با چه افرادی وارد مسابقه شوید پس تا می توانید خود را تقویت کنید. جهت دسترسی بهتر به بازی می توانید ۳۰ نوع وسیله نقلیه را انتخاب کنید. با سفارشی سازی آن ها برای خود ماشین های زیبایی را در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی به صورت اچ دی است که این محیط با کیفیت با صدایی مثال زدنی تکمیل می شود.

جمع بندی:

بازی دارای 4 محیط مختلف برای بازی های چند نفره آنلاین است. همچنین دارای بیش از 30 ماشین مختلف در چهار کلاس معمولی، نایاب، قدرتمند و افسانه ای که میتوانید قفل آنها را یکی پس از دیگری باز کنید. اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی هستید! بازی نبرد ماشین ها را از فرارویددریافت کنید.

.
تبلیغات
Crash of Cars
بازی Crash of Cars توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات