خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Raft Survival: Desert Nomad مود اندروید

دانلود بازی Raft Survival: Desert Nomad مود اندروید

آپدیترایگان
Raft Survival: Desert Nomad
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Raft Survival: Desert NomadRaft Survival: Desert NomadRaft Survival: Desert NomadRaft Survival: Desert Nomad

هم اکنون دانلود بازی جذاب Raft Survival Desert Nomad در فراروید!

موضوع بازی:

Raft Survival Desert Nomad یک بازی جذاب در سبک بازی بقا از از استودیوی انگلستانی TREASTONE LTD می باشد. شما تنها بازمانده این زمین هستید، بنابراین در حالی که با یک قایق در هوا سفر می کنید، این فرصت را خواهید داشت که مکان های جالب جدیدی را کشف کنید. در این شبیه ساز بقا، می توانید یک قایق هوایی بزرگ بسازید، منابع مفیدی را برای تولید و بهبود ساختمان ها جمع آوری کنید، و انواع زره ها و سلاح ها را برای محافظت از خود در برابر متجاوزان بسازید. این بازی در گوگل پلی نیز موجود است.

در ادامه…

شخصیت اصلی داستان Raft Survival Desert Nomad در یک بیابان گیر افتاده و باید برای بقاء هرچه در توان دارد انجام دهد. چالش های متفاوت و سختی در این بازی مانع مسیر شما خواهند شد. مهم ترین موانع کمبود منابع غذایی، پناهگاه و از همه مهم تر، وجود دشمنی خطرناک و ترسناک که درواقع یک هیولا است. شما باید با ساخت و کرفت کردن آیتم های مختلف روند بازی را به نفع خودتان تغییر دهید. بازی تا حد زیادی به شکل جهان باز است. شما این قابلیت را دارید تا با گشت و گذار در اطراف این صحرا چیزهای مختلفی پیدا کنید. شما همچنین می توانید بازماندگان دیگری که مثل شما در این شرایط گیر افتاده اند را پیدا کرده و به آن ها کمک کنید و در عوض از آن ها برای کارهای متفاوت کمک بگیرید.

برای توسعه موفقیت‌آمیز قایق، باید منطقه امن خود را در Raft Survival Desert Nomad ایجاد کنید و انبارهای خود را ذخیره کنید. منابع مفید برای زنده ماندن در بازی بقا، می توانید ماشین هایی برای استخراج آب و غذا و همچنین دستگاه هایی برای ساخت لباس ها و مواد برای بهبود قایق بسازید. تا جایی که ممکن است منابع و منابع را از زیر ماسه جمع آوری کنید، در غیر این صورت آخرین روزی است که خورشید را می بینید.

جمع بندی:

گرافیک بازی به نسبت حجم بسیار عالی بوده و جزئیات زیادی در طراحی های آن به کار رفته است. هدف اصلی شما در این بازی ساخت یک قایق چوبی پرنده است که به آن Flying Raft می گویند. شما باید با ساخت این قایق چوبی سعی کنید از این مهلکه فرار کنید و بازماندگان دیگر را هم با خود از این بیابان ببرید. شما می توانید بازی بقا در بیابان را از فراروید دریافت کنید.

 

Raft Survival: Desert Nomad
بازی Raft Survival: Desert Nomad توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *