خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Breakfast Cooking Mania مود اندروید

دانلود بازی Breakfast Cooking Mania مود اندروید

آپدیترایگان
Breakfast Cooking Mania
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏هم اکنون دانلود بازی اشپزی Breakfast Cooking Mania در فراروید!

موضوع بازی:

Breakfast Cooking Mania یک بازی سرگرم کننده در سبک بازی های آشپزی مدیریت رستورانی از Happy Mobile Game برای اندروید میباشد. در این بازی مدیریت رستوران را تجربه کنید و در رستوران خود برای مشتریان صبحانه های خوشمزه و متنوع سرو کنید. از مشتریان سفارش بگیرید و صبحانه آنها را سریع آماده کنید و با سرو بهترین غذاها برای صبحانه به بهترین رستوران تبدیل شوید. مشتریان بیشتری به رستوران خود جذب کنید. برای صبحانه انواع نان ها، املت سوسیس و سبزیجات، نان تست مربایی و کره ای، پودینگ و … سرو کنید و یک منوی متنوع برای رستوران آمامده کنید. تلاش کنید که به معروف ترین رستوران تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیا است.

در ادامه…

شما می توانید که به عنوان سر آشپز خوشمزه ترین صبحانه ها را در رستوران خود در Breakfast Cooking Mania درست کنید و به مشتریان تان بدهید. از نان توست، نان و کره، نان و مربا، نان و سالاد، کیک، کلوچه، املت، سوسیس بگیرید تا سبزیجات، کچاپ، تخم مرغ آب پز و خاگینه همه در رستوران شما سرو می شود و یک منو و تنوع غذایی کامل را دارید. در بازی انواع وسایل مختلف مثل قهوه ساز، چایی و… وجود دارند. این بازی زیبا دارای گرافیکی زیبا و فانتزی به همراه موسیقی متن جذابی می باشد شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.
از ویژگی های بازی Breakfast Cooking Mania عبارت است از: بازی سرگرم کننده در سبک بازی های آشپزی، مدیریت رستوران و سرو صبحانه های خوشمزه، دارای گرافیک عالی و فضا شاد با کاراکترهای متنوع، قبول سفارش از مشتریان و سرو بهترین غذاها،به دست آوردن آیتم های جدید در هر مرحله، پخت انواع انواع نان ها، نان تست مربایی، پودینگ، دریافت پول از مشتری ها و ارتقای آشپزخانه، خرید وسایل آشپزی و ظروف جدید، گسترش رستوران و استخدام مدیر برای رستوران ها، به دست آوردن آیتم های جدید در هر مرحله

در ادامه…

حال وقت آن است که رستوران سنتی خود را طراحی و ایجاد کنید! به طبخ و طراحی انواع صبحانه های مقوی و خوشمزه پرداخته و با فروش آنها کسب و کارتان را گسترش دهید. شما می توانید بازی دوس داشتنی عشقِ درست کردن صبحانه را از فراروید دریافت کنید.

Breakfast Cooking Mania
بازی Breakfast Cooking Mania توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *