خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Demolition Derby 2 مود اندروید

دانلود بازی Demolition Derby 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Demolition Derby 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.06
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی Demolition Derby 2 در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Demolition Derby 2 نسخه دوم یکی از خفن ترین بازی های مسابقه ای از استودیوی بازیسازی Beer Money Games می باشد. بازی علاوه بر رقابت با حریفان باید آنها را از دور مسابقه خارج کنید. شما می توانید ماشین مسابقه ای منحصر به فرد مخصوص خود را از بین ماشین های فوق العاده انتخاب کنید و وارد پیست مسابقات شوید تا بیشترین امتیاز را کسب کنید. همچنین می توانید تجهیزات خود را ارتقا دهید و با قدرت بیشتری رقبا را از پیست خارج کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Demolition Derby 2 یک ماشین سواری مسابقه ای هیجان انگیز و جذاب است. در آن می توانید وسایل نقلیه خود را ارتقاء دهید و آنها را سفارشی کنید. به مبارزه با دیگر بازیکنان بروید. شما می توانید در مسیرهای رانندگی متفاوت رانندگی کنید و با دیگر اتومبیل ها و رانندگان رقابت کنید. اتومبیل های متفاوت و متنوعی در این بازی در دسترس شما هستند که می توانید طبق سلیقه و نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگ وسیله نقلیه و دیگر ویژگی های آن را تغییر دهید و سفارشی کنید.

برای از دور خارج کردن رقبا می توانید با کسب امتیاز بیشتر ماشین خود را بهبود داده و از موتورهای قدرتمندتری استفاده نمایید. علاوه بر این امکان سفارشی سازی ظاهر ماشین در Demolition Derby 2 نیز وجود دارد. شما می توانید بخش مختلف نظیر پلاک، برف پاک کن ، آینه ، رینگ و لاستیک ، رنگ بدنه خودرو و… را به سلیقه خود تغییر دهید.

از ویژگی های بازی Demolition Derby 2 عبارت است از: حالت رانندگی آزاد، ترافیک شهر، 15 مسیر مسابقه، 4میدان نبرد Demolition Derby، ماشین های منحصر به فرد، امکلن ارتقا موتور، امکان ارتقا تقویت هر ماشین، رنگ های سفارشی، تعویض چرخ ماشین ها، رنگ پنجره سفارشی، امکان تغییر شماره خودرو و…

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند. شما می توانید بازی جذاب ریسینگ مبارزه ای 2 را از فراروید دریافت کنید.

Demolition Derby 2
بازی Demolition Derby 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *