خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Legendary Heroes MOBA Offline مود اندروید

دانلود بازی Legendary Heroes MOBA Offline مود اندروید

آپدیترایگان
Legendary Heroes MOBA Offline
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Legendary Heroes MOBA Offline در فراروید!

موضوع بازی:

بازی اندروید Legendary Heroes MOBA Offline یک بازی اکشن نقش افرینی از استودیوی بازیسازی Solaris Mobile می باشد. سبک بازی اکشن , نقش افرینی (RPG) می باشد. در این بازی باید قهرمانان خود را را بردارید به نبرد نیروهای اهریمنی بروید. قهرمانان شما هرکدام از ویژگیها و قدرت های خاصی برخوردار هستند که این به شما در طول بازی هیجان بیشتری می دهد. همچنین شما می توانید در نبردها از 3 قهرمان در میدان جنگ استفاده کنید. در بازی Legendary Heroes MOBA قهرمانان از سراسر دنیا دور هم جمع شدند تا تیمی شکست ناپذری تشکیل دهند و جلوی آشوب نیروهای اهریمنی را بگیرند. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Legendary Heroes MOBA Offline قهرمانان از سراسر جهان دعوت شدند تا قدرت خود را نشان دهند و ثابت کنند که بهترین تیم هستند. هر قهرمان دارای قدرت های ویژه و منحصر به فردی می باشد که باید آنها را کنترل کنید. از قدرت های یو پی اس مختلف برای بهبود قدرت، سرعت و غیره شخصیت ها استفاده کنید و بزرگترین نبرد را آغاز کنید.
 آنها از تمام نقاط دنیا گرد هم آمده اند و با تشکیل تیم های قدرتمند برای نمایش اقتدار خود به یکدیگر تلاش میکنند.
با استفاده از مهارت های خاص هر قهرمان، پیروز میدان در Legendary Heroes MOBA Offline باشید. هر شخصیت دارای حداقل چهار نیروی ماورایی است که شما را در رقابت های تیمی حمایت می کند. وجود بیش از 30 نقشه ی مبارزه طلبی، کنترلر های ساده و اجرای رقابت های سریع و خشن در کنار گرافیک عالی موجب اشتیاق بیشتر بازیکن و ترغیب وی به ادامه ی بازی می گردد.

جمع بندی:

حال شما با بدست گرفت کنترل انها به بهترین شکل و استراتژیک مناسب خودتان را به قویترین گروه درر بازی تبدیل کنید تا قدرت واقعی خود را نشان روسا اهریمن دهید. اگر از طرافداران بازی های MOBA هستید این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی جذاب قهرمانان افسانه ای” را از فراروید دریافت کنید.
Legendary Heroes MOBA Offline
بازی Legendary Heroes MOBA Offline توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *