خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی F1 Mobile Racing مود اندروید

دانلود بازی F1 Mobile Racing مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
F1 Mobile Racing
  • آپدیت
  • نسخه 4.6.17
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی F1 Mobile Racing در فراروید!

موضوع بازی:

F1 Mobile Racing یک بازی ماشینی بسیار جذاب و معروف از استودیوی بازیسازی Codemasters Software Company Ltd می باشد. بازی‌های ریسینگ موبایلی روز به روز در حال جذاب‌تر شدن هستند و در این میان عناوینی خوش ساخت خودنمایی می‌کنند. شما در این بازی یکی از بهترین مسابقات فرمول 1 را تجربه نمایید. 20 راننده معروف مسابقات فرمول 1 نظیر همیلتون و سباستین وتل و وجود 10 تیم قدرتمند جذابیت خاصی به بازی بخشیده است. امتیاز به دست  اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی F1 Mobile Racing بر ماشین مسابقه ای تان سوار شوید و با کنترلرهای لمسی نسبتا خوب وارد جاده شوید و نهایت لذت را تجربه کنید. بازی F1 Mobile Racing شامل 10 تیم و 20 راننده‌ فعال فصل اخیر مسابقات فرمول یک است. مانند سباستین وتل و لوییس همیلتون که از قهرمانان معروف هستند. وجود این قهرمانان تاثیری انکار نشدنی در جذابیت و هیجان بازی دارد. ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. وارد تیم مورد علاقه خود شوید.

با بزرگانی چون سباستین Vettel، لوئیس همیلتون، سباستین Vettel، فرناندو آلونسو وستپاپن به مسابقه در F1 Mobile Racing بپردازید. در بازی های چند نفره با سایر کاربران در اقصی نقاط جهان رقابت کنید. با کسب رکورد برتر و امتیاز بیشتر به لیگ های دست اولی وارد شوید و قدرت و مهارت های خود را به دیگران نمایش دهید. گرافیک در حد کنسول بازی و نماهای واقعی جذابیت آن را چند برابر کرده است.

از ویژگی های بازی عبارت است از: امکان شرکت در رویدادهای زمانی محدود، وجود ماشین های مختلف و انتخاب از میان آنها، دارای 10 تیم قدرتمند،رقابت با 20 راننده معروف و حرفه ای مسابقات فرمول، امکان مسابقه آنلاین با سایر کاربران جهان و…

جمع بندی:

اتومبیل فرمول یک خودت را شخصی‌سازی کن و ارتقا بده یا برای یکی از ده تیم رسمی فرمول یک مسابقه بده و با حریفانی از سراسر دنیا بازی کنید. هدف شما این است که نفر اولی باشید که به خط پایان می رسید. شما می توانید بازی مسابقات فرمول وان را از فراروید دریافت کنید.

 

F1 Mobile Racing
بازی F1 Mobile Racing توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *