خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager مود اندروید

دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager مود اندروید

آپدیترایگان
My Gym: Fitness Studio Manager
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی My Gym Fitness Studio Manager در فراروید!

موضوع بازی:

My Gym Fitness Studio Manager یک بازی محبوب، سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی باشگاه از استودیوی Tatem Games Inc می باشد. یک بازی مدیریتی جالب و اعتیاد آور که در آن یک باشگاه ورزشی دارید و باید آن را اداره کنید. در اینجا شما باید باشگاه بدنسازی رویایی تان را درست کنید. با مدیریت ، گسترش ، تزئین کردن آن و خرید تجهیزات جدید و مدرن باشگاه خود را توسعه دهید. به مشتریان و ورزشکاران خود به خوبی آموزش دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل 4.3 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

در مرحله اول بازی My Gym Fitness Studio Manager باید باشگاه خود را آماده کنید. شما میتوانید باشگاه ورزشی تان را از هیچ بسازید و به تدریج وسایل ورزشی جدیدی به آن اضافه کنید. دستگاه های ورزشی مختلف را مانند دنبل، تردمیل، وزنه و… را برای باشگاه خود تهیه کنید تا مشتری های زیادی را جذب کنید. پس از جذب مشتری، شما می توانید به عنوان یک مربی بدن سازی به ورزشکاران آموزش دهید و برنامه غذایی مخصوص هر فرد را بنویسید.

ماموریت های بازی My Gym Fitness Studio Manager را کامل کنید و دستاوردها را کسب کنید. در مسابقات ورزشی به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید و برنده جوایز ارزشمند شوید. برای تبدیل باشگاه خود به باشگاه درجه یک باید چالش های مختلفی را پشت سر بگذارید. به افرادی که به باشگاه تان می آیند تمرین بدهید و از آن ها ورزشکارانی حرفه ای بسازید. در رقابت های ورزشی شرکت کنید و برنده جوایز بزرگ برای باشگاه خود شوید.

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی های مدیریتی هستید! و یا اگر شما هم ارزوی مربی گری و داشتن یک باشگاه را دارید! این بازی بهترین انتخاب برای شما است. شما می توانید بازی باشگاه من را از فراروید دریافت کنید.

My Gym: Fitness Studio Manager
بازی My Gym: Fitness Studio Manager توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *