خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Farming Simulator 16 مود اندروید

دانلود بازی Farming Simulator 16 مود اندروید

آپدیترایگان
Farming Simulator 16
  • رای: 60
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Farming Simulator 16 در فراروید!

موضوع بازی:

Farming Simulator 16 یکی از بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز شبیه ساز کشاورزی از استودیوی بازی سازی GIANTS Software برای دستگاه های اندرویدی می باشد. در بازی شما در نقش یک مزرعه دار هستید. شما باید مزرعه خود را مدیریت کنید. با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، باید فرایند کاشت، داشت و برداشت را شروع و به اتمام برسانید. بازی از ماشین‌های صنعتی و وسایل کشاورزی مختلفی پشتیبانی می‌کند. تولید محصولات کشاورزی به شکل کامل درون این عنوان برای شما به نمایش در خواهد آمد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Farming Simulator 16 شما به عنوان یک کشاورز با در دست داشتن انواع ابزارهای مختلف و ماشین آلات کشاورزی باید به کاشت و برداشت انواع محصولات مانند ذرت، سیب زمینی، آفتابگردان و حتی چغندر و کلز  مختلف مشغول شوید. انواع ابزار و ماشین آلات کشاورزی در اختیار شماست. علاوه بر انجام این امور می توان دام های اهلی مانند گاو، گوسفند و خوک پرورش دهید. با نگهداری آنها به تامین گوشت و شیر وپشم بپردازید و از این راه درآمد کسب کنید.

زمین های کشاورزی و حاصلخیزی که بصورت سه بعدی هستند. وقتی که وارد بازی Farming Simulator 16 شدید راهنمای بازی به شما می‌گوید که باید یک مزرعه گندم را درو کنید و بعد با تراکتوری که در اختیارتان قرار دارد این گندم درو شده را به سیلوی ذخیره سازی آن انتقال دهید. برای حرکت سریع‌تر تراکتور و سایر وسایل باید اهرمی که بر روی صفحه قرار دارد را به جلو و یا عقب فشار دهید. حرکت این اهرم باعث می‌شود که تراکتور به حرکت در بیاید. به شکل دستی می توانید وسیله را کنترل کنید و یا با فشردن دکمه فرمان این کار به شکل خودکار انجام می گیرد.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال بازی های مدیریتی و با فضای مزرعه ای هستید! این بازی گزینه مناسبی است. شما می توانید بازی شبیه ساز کشاورزی را از فراروید دریافت کنید.

Farming Simulator 16
بازی Farming Simulator 16 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *