خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Stickman Downhill مود اندروید

دانلود بازی Stickman Downhill مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Stickman Downhill
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Stickman DownhillStickman DownhillStickman DownhillStickman Downhill

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Stickman Downhill در فراروید!

موضوع بازی:

Stickman Downhill یک بازی سرگرم کننده در ژانر بازی های مسابقه از استودیو بازی سازی Djinnworks GmbH برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی از میان 15 نوع موتور از جمله کراس ، تریل و … باید یکی از ان ها را انتخاب کنید و از مسیرهای دارای سراشیبی تند پایین بیایید. تمام تلاش خود را باید کنید تا بتوانید به سلامت به پایان مسیر برسید. مسیرهای مختلفی از جمله کوهستان ، بیابان سواحل دریا و جنگل و… وجود دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

مدت زمانیکه شما مسیر مسابقه را طی می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچه زود تر تر به خط پایان در  Stickman Downhill برسید ستاره و امتیاز بیشتری را کسب میکنید. این ستاره ها موجب باز شدن مراحل بعدی بازی می شود. بازی دارای 60 مرحله نفس گیر و هیجان انگیز مختلف است. همچنین بازی دارای گرافیکی منحصر به فرد و خیره کننده، گیم پلی اعتیادآور و فیزیک واقع گرایانه است.

قابلیت رقابت با دوستان و آشنایان به صورت آنلاین و امکان به اشتراک گذاشتن امتیازات و ویدیو هایی از بازی در شبکه های اجتماعی است. اکنون وقت آن است که با یکی از استیکمن‌ های بازی Stickman Downhill ، موتور خود را از میان 15 مدل متنوع با توانایی‌ ها و ویژگی‌ های مخصوص انتخاب کرده و آنان را برای چالشی مهم آماده سازید. شما می‌توانید موتور‌ سواری در سراشیبی را در مسیر‌های مخصوص موتور سواری، مسیر های کوهستانی و یا سایر مسیرها تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

جمع بندی:

استیکمن‌ها با چالشی جدید رو به رو هستند. آدمک‌هایی مشکی رنگ، سوار بر موتور کراس هستند و لحظاتی خنده‌دار را به نمایش می‌گذارند. تجربه محیط گرافیکی واقع‌گرایانه، گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک و صداپردازی بسیار عالی از مهم‌ترین نکاتی هستند که موجب موفقیت این بازی گشته‌اند. شما میتوانید بازی جذاب سرپایینی با استیکمن را از فراروید دریافت کنید.

 

Stickman Downhill
بازی Stickman Downhill توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *