خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Zombie Combat Simulator مود اندروید

دانلود بازی Zombie Combat Simulator مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Zombie Combat Simulator
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Zombie Combat SimulatorZombie Combat SimulatorZombie Combat SimulatorZombie Combat Simulator

هم اکنون دانلود بازی اکشن Zombie Combat Simulato در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Combat Simulator یک بازی حادثه ای جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا،از استودیوی AirBlade Studio برای اندرویدی ها میباشد. زاویه دید سوم شخص و تم زامبی و همراه با ویرایشگری که به کمک آن میتوانید خودتان محیط و قوانین بازی را به با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. شما باید تیم خود را در محل ایجاد کنید و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید به سمت زامبی ها تیراندازی کنید. بصورت سوم شخص تیراندازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید در بازی Zombie Combat Simulator یک سرباز ایجاد کنید و آن را کنترل کنید و حرکت کنید و به هدف شلیک کنید. همچنین می توانید با بازیکنان دیگر بصورت آنلاین بازی کنید و یا با دوستان خود از طریق WIFI router بازی کنید. در اینجا شما می توانید در مورد واحد خود تصمیم بگیرید و مقاومت او را در برابر آسیب، سلامت، سرعت حرکت و برخی رفتارهای هوش مصنوعی را تعیین کنید. مود های مختلفی در بازی Zombie Combat Simulator وجود دارد که، از بین آن ها می توان به Sandbox اشاره کرد. در این حالت شما می توانید واحد های نظامی مختلف را در هر مکانی ایجاد کنید. سلاح های آن ها را تعیین کنید و میزان دفاع آن ها را به شکل دلخواه در بیاورید. میزان خون، سرعت و … نیز قابل شخصی سازی می باشد. از دیگر امکانات این مود ایجاد محدودیت زمانی و … می باشد. حالت دیگر بازی Third Person Shooter است که در آن شما سربازی ایجاد می کنید و کنترل آن را در اختیار می گیرید و سپس به مبارزه می پردازید.

جمع بندی:

یک بازی اکشن در دسته بازی های زامبی طور است. اگر شما هم از غلاقه مندان به این سبک از بازی ها مانند Zombie Combat Simulator هستید! میتوانید بازی نبرد با زامبی ها را از فراروید دریافت کنید.
Zombie Combat Simulator
بازی Zombie Combat Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *