خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Hoosegow: Prison Survival مود اندروید

دانلود بازی Hoosegow: Prison Survival مود اندروید

آپدیترایگان
Hoosegow: Prison Survival
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Hoosegow: Prison SurvivalHoosegow: Prison SurvivalHoosegow: Prison SurvivalHoosegow: Prison Survival

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Hoosegow: Prison Survival در فراروید!

موضوع بازی:

Hoosegow: Prison Survival یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی D.Dream می باشد. این بازی در زندان اتفاق می افتدد. زندان قوانین خاص خود را دارد. یک روز شما یک رییس قدرتمند هستید و روز دیگر شما یک تو سری خور هستید. امتیازهای اقتدار را دریافت کنید و وضعیت شما و نگرش زندانیان افزایش می یابد و زندگی در زندان هیجان انگیزتر از همیشه می شود. شما در زندان باید یک استراتژی مخصوص به خود پیش بروید تا در بازی موفق باشید. هدف اصلی بازی بقا در زندان است. امیتاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در اوایل بازی Hoosegow: Prison Survival شما یک شخصیت به طور تصادفی است. یک جرم و یک حکم زندان دریافت می کنید. وظیفه شما زنده ماندن در زندان است. این شخصیت یک جرم خاص دارد و با توجه به آن جرم، روند بازی متفاوت می باشد. شما در هر مرحله از بازی در یک شرایط خاص قرار می‌گیرید و باید با توجه به ویژگی های آن شرایط انتخاب های درستی را بکنید. هر انتخاب شما در بازی Hoosegow: Prison Survival می‌تواند باعث به یک اتفاق جدید شود. شما باید با قوانین زندان کنار بیایید و در دنیایی خشن و سخت برای بقا و محافظت از خودتان تلاش کنید. همه چیز در اینجا عواقبی دارد، بنابراین هر تصمیمی را بسنجید. با استراتژی مخصوص پیش روید تا نتایج دلخواه خود را بدست آورید. طبق قوانین دزدان زندگی کنید، کیف خود را نزد خود نگه دارید و به هیچکس اعتماد نکنید.

جمع بندی:

این بازی تم و مضمونی کمدی اما مرموز دارد و از این نظر باید گفت که این بازی روند داستانی جالبی دارد و می تواند علاقه مندان به بازی های ماجرایی و معمایی را سرگرم کند. شما می توانید بازی جذاب فرار از زندان را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

 

Hoosegow: Prison Survival
بازی Hoosegow: Prison Survival توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *