خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Mafia – Tycoon Manager مود اندروید

دانلود بازی Idle Mafia – Tycoon Manager مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Idle Mafia - Tycoon Manager
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Idle Mafia - Tycoon ManagerIdle Mafia - Tycoon ManagerIdle Mafia - Tycoon ManagerIdle Mafia - Tycoon Manager

هم اکنون دانلود بازی مدیریتی Idle Mafia – Tycoon Manager در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Mafia – Tycoon Manager یک بازی جذاب و سرگرم کننده، در سبک شبیه ساز و مدیریتی است. بازی از استودیوی Century Games Limited می باشد. شما در این بازی کنترل یک رئیس مافیا را به دست می‌گیرید که باید امپراتوری جنایت‌کارانه خود را از صفر تا صد بسازید. امکان شرکت در انواع و اقسام فعالیت‌های غیرقانونی وجود دارد و هیچ محدودیتی نیز برای انجام کارها در این بازی خفن وجود ندارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.4 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

شما باید کارها و مأموریت های زیادی که در بازی Idle Mafia – Tycoon Manager وجود دارد را یکی پس از دیگری انجام دهید. چالش ها و دشمنان زیادی در راه شما برای رسیدن به این هدف وجود دارند. شما باید با هر کدام به بهترین شکل ممکن ارتباط لازم را برقرار کنید. در این بازی شما به شهرهای مختلفی از کشورهای جهان میکنید. شما در نقش رئیس مافیای آن ها هستید. برای مثال شما در نقش رئیس مافیای ایتالیایی ها، رئیس مافیای ژاپنی ها و یا رئیس کارتل های بزرگ و قاچاق مکزیکی بازی را دنبال می کنید. متناسب با هر کدام وظایف خاصی را می بایست انجام دهید. در بازی Idle Mafia – Tycoon Manager شما میتوانید کارهایی مانند ساخت و راه اندازی فروشگاه ها، مکان های تفریحی و سالن های قمار برای دیگران را انجام دهید. برخوردار شوید ، هرکسی را ربوده ، در خیابان ها بجنگید. یک رهبر خیرخواه یا یک ارباب جنایت بی رحمانه باشید. از چه کسی دزدی می کنید و چه دزدی می کنید ، همه به خود شما بستگی دارد.

جمع بندی:

شما باید کسب و کار خبیثانه خود را مدیریت کنید. رؤسای کوچک را بر روی مناطق مختلف تعریف کنید، به وسیله رشوه پلیس‌ها را کنترل کنید و قلمروهای دیگر را به وسیله جنگ تصرف کنید. اگر به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! می توانید بازی تجارت مافیایی  را از فراروید دریافت کنید.

 

Idle Mafia - Tycoon Manager
بازی Idle Mafia - Tycoon Manager توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *