خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Homesteads: Dream Farm مود اندروید

دانلود بازی Homesteads: Dream Farm مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Homesteads: Dream Farm
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Homesteads: Dream Farm در فراروید!

موضوع بازی:

Homesteads: Dream Farm یک بازی شبیه ساز جذاب از استودیو بازی سازی Enixan Limited می باشد. در این بازی شما زندگی در مزرعه را تجربه می کنید. شما باید مجرمان را در شهر دستگیر کنید، اجازه ندهید وحشت را گسترش دهند. مردم شهر شانس خود را در سالن امتحان کنید. معادن و معادن را باز کنید. کشتی‌هایی را برای غذاهای لذیذ منحصربه‌فرد در خارج از کشور ارسال کنید. امتیاز به دست اورده این بازی جذاب در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Homesteads: Dream Farm از زندگی در مزرعه لذت ببرید و حیوانات خانگی پرورش دهید ، چرای گاو ، برداشت محصول ، تولید کالا ، فروش در بازار و مبادله مواد کمیاب. آنها به شادی شهر در توسعه سریع کمک میکند. با هندی ها دوست شوید ، با آنها مبادله کالا برقرار کنید ، برای بهبود مواد خانگی از مربیان کمک بگیرید. یک کلان شهر در غرب وحشی ایجاد کنید، شهر را به صلاحدید خود تزئین کنید و آن را منحصربه‌فرد کنید.
با شخصیت های دوستانه با داستانی منحصر به فرد از زندگی  در بازی Homesteads: Dream Farm آشنا شوید. برای توسعه شهر خود کالاها را بفروشید و تبادل کنید. خانه ها ، کارخانه ها و سایر سازه ها را برای افزایش راحتی ساکنان بسازید. از تنوع باورنکردنی از تزئینات برای ایجاد شهر رویایی خود استفاده کنید. دوستان را دعوت کنید و به همسایگان جدید خود کمک کنید. به عنوان صاحب یک مزرعه روستایی، شما وظیفه دارید ساختمان سازی کنید، محصولات بکارید و آنها را برداشت کنید، و به نیاز های مردم رسیدگی کنید.

جمع بندی:

اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید و قصد دارید یک بازی تفننی با تم مزرعه روستایی را تجربه کنید! این بازی مخصوص شما است. شما می توانید بازی مزرعه روستایی را از فراروید دریافت کنید.

Homesteads: Dream Farm
بازی Homesteads: Dream Farm توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *