خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Off Road 4×4 Driving Simulator مود اندروید

دانلود بازی Off Road 4×4 Driving Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
Off Road 4x4 Driving Simulator
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.1
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 43
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Off Road در فراروید!

موضوع بازی:

Off Road یکی از بازی های خفن و جذاب از استودیوی روسی Ararat Games می باشد. این بازی بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. شما در بازی با نمایش مهارت های رانندگی فوق العاده خود در برابر سایر حریفان، بر چالش های زمین سخت غلبه می کنید. موجودی پرطرفدار و پرطرفدار خودروهای مسابقه ای را جستجو کنید و آزادانه ماشین مسابقه ای خود را با پالت رنگ موجود بسازید. شما با گیم‌پلی بازی مسابقه‌ای آفرود آشنایی کامل دارید و مطمئنا این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا به تمامی عملکردها و گیم‌پلی این بازی هیجان‌انگیز دست پیدا کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Off Road یک بازی رانندگی کامیون گل و لای نهایی اعتیاد آور و شبیه ساز واقعی مسابقه اتومبیل رانی است.در این بازی با دیگر ماشین ها مسابقه می دهید و با سرعت سرسام اور هیجان بالا را تجربه میکنید. شما کاملاً حق انتخاب مدل ماشین مسابقه ای مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه دارید. برای اینکه به طور مداوم مدل مسابقه را تغییر دهید و ماشین مسابقه را به بهترین شکل ارتقا دهید، باید پاداش های زیادی جمع آوری کنید. با برنده شدن حریف خود در صفحه مسابقه، انتخاب متنوع تری داشته باشید. تمام عملکردهای کنترلی ماشین مسابقه تحت کنترل شما هستند.

 جاده های ناهموار، پیچ های خطرناک همراه با تغییر مداوم آب و هوا، چالش های سخت زیادی را ایجاد خواهد کرد. شما باید عملکرد ماشین مسابقه را تغییر دهید و به طور انعطاف پذیری از آن استفاده کنید تا از مسیر Off Road خارج نشوید. هر نوع وسیله نقلیه عملکرد ویژه ای دارد. بنابراین ارتقاء و تغییر مدل های ماشین نیز باید به سختی صفحه بازی و زمینی که باید بر آن غلبه کنید بستگی دارد.

از ویژگی های بازی Off Road عبارت است از: رافیک فوق العاده و فیزیک واقعی رانندگی ماشین، کامیون ها و وسایل نقلیه مختلف 4×4 با ویژگی های رانندگی متفاوت، صدای ماشین ها و کامیون های واقعی، نقشه درون بازی ساده و راحت، ده ها چالش مسابقه آفرود و آزمایش های زمانی، موانع شدید مختلف در بهترین 4×4 off سنت های بازی های جاده ای و…

جمع بندی:

بنابراین اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های مسابقه ای ماشینی را دارید! این بازی گزینه بسیار خوبی است. شما می توانید بازی آفرود را از فراروید دانلود کنید.

Off Road 4x4 Driving Simulator
بازی Off Road 4x4 Driving Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *