خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی KartRider Rush+ مود اندروید

دانلود بازی KartRider Rush+ مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
KartRider Rush+
  • آپدیت
  • نسخه 1.18.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی رقابتی KartRider Rush در فراروید!

موضوع بازی:

KartRider Rush+یکی از بازی های جذاب و خوش ساخت از از استودیوی خوش نام و معتبر NEXON کشور کره جنوبی می باشد.  از سری عناوین جذاب است که در آن باید حالت‌های مختلفی را برای شروع نبردهای هیجان انگیز انتخاب کنید. در جریان بازی نیز آیتم‌هایی جلوی راهتان سبز می شود تا از آن ها برای پیشروی استفاده کنید. مسابقه مسابقه Kart با بهره گیری از بیش از 300 بازیکن در سراسر جهان است. بازگشت و بهتر از همیشه با سبک بیشتر ، حالت های بازی بیشتر ، هیجان بیشتر می باشد. با دوستان خود مسابقه دهید یا فقط از طریق انواع حالت های گیم پلی آن را به صورت انفرادی بازی کنید. شخصیت های کارتونی و کارتهای نمادینی را از جهان KartRider به دست اورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

KartRider Rush+ یک بازی است که، شما باید در مسیر مسابقه به جنگ و نبرد با دیگر خودرو ها بپردازید. در طول مسیر سلاح هایی برای خود پیدا کنید و با استفاده از آنها دیگر خودرو ها را نابود کنید. در بازی کارت رایدر راش پلاس شما می توانید با برنده شدن در مسابقات بازی برای خود سکه و امتیاز جمع آوری کنید. با استفاده از آن ها خودرو های جدید تر، نیتروژن، سلاح های قوی و دیگر آیتم های بازی را خریداری کنید و سطح خود را افزایش دهید.

از ویژگی های بازی عبارت KartRider Rush+ است از: وجود آیتم های مختلف برای ارتقاء قابلیت ها، پیوستن به بازیکنانی از سراسر جهان، امکان انتخاب شخصیت مورد علاقه، بیش از 45 مسیر مختلف برای مسابقه، امکان انتخاب حالت ها و مناطق مختلف برای انجام مسابقات ، امکان رقابت های آنلاین چند نفره و…

جمعع بندی:

یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز و بسیار دوست داشتنی است که دو بخش کلی انفرادی و چندنفره دارد. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید! می توانید بازی رقابت های کارت رایدر را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

KartRider Rush+
بازی KartRider Rush+ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *