خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon مود اندروید

دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Idle Mental Hospital Tycoon
  • آپدیت
  • نسخه 14
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Idle Mental Hospital Tycoon در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Mental Hospital Tycoon یکی دیگر از سری بازی های سبک شبیه سازی و مدیریتی است. این بازی از استودیوی WAZZAPPS GLOBAL LIMITED می باشد. در این بازی شما در نقش یک تاجر هستید که یک بیمارستان راه‌اندازی کرده است. این بیمارستان مثل همه بیمارستان های عادی نیست و مخصوص بیماران روانی است. همین مسئله باعث می شود تا روند بازی کمی متفاوت‌تر از بازی‌های رایج در این سبک باشد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی تاجر بیمارستان روانی Mental Hospital Tycoon به عنوان کاراکتر اصلی نقش یک تاجر و سرمایه دار را دارید که یک بیمارستان را تاسیس کرده لید. در این بازی یک مشاور اصلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که تمامی روند بیمارستان را برایتان توضیح و آموزش خواهد داد. بیماری که مشکل روانی حاد داشته باشد به بیمارستان شما مراجعه خواهد کرد. بعضی از این بیمارها غیر قابل پیش بینی و بسیار خطرناک می باشند، باید خیلی مراقب باشید. همچنین می توانید در بازی تاجر بیمارستان روانی نیروهایی مثل پرستار های حرفه ای، آشپز، خدمه و پزشک را استخدام کنید تا بتوانید خیلی راحت تر این بیمارستان را اداره کنید. شما می توانید با خرید تجهیزات بیمارستان خود را ارتقا دهید. بعضی از این بیمار ها به قصد فرار کردن از بیمارستان را دارند بنابراین شما به نگهبان هایی در ابتدایی به بیمارستان نیاز دارید.

از ویژگی های بازی Idle Mental Hospital Tycoon  عبارت است از: قابلیت مراقبت از بیمارن و عوض کردن لباس های آنان و همچنین غذا دادن به بیمار ها، قابلیت اضافه کردن بخش ها و اتاق های جدید برای پذیرش بیماران بیشتر، گرافیک خوب وگیم پلی مدیریتی جذاب و صدا گذاری های متناسب با بازی، قابلیت استخدام کردن آشپز، نظافت چی، پزشک و متصدی، امکان ساختن بیمارستان بزرگ تر و ارتقا دادن آن، رمان بیمار ها و به دست آوردن امتیاز و پول در بازی و…

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک بازی با داستان جالب و ماجراجویانه هستید! بازی تاجر بیمارستان روانی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Idle Mental Hospital Tycoon
بازی Idle Mental Hospital Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *