خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Zombie Castaways مود اندروید

دانلود بازی Zombie Castaways مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie Castaways
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفننی Zombie Castaways در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Castaways یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی VIZOR INTERACTIVE می باشد. بازی به این صورت است که، یک زامبی مهربان عاشق دختری می شود و به دنبال زامبیوم می گردد تا به یک انسان تبدیل شود. شما باید به او کمک کنید تا جزیره پیشرفت کند و مشکلش را حل کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Zombie Castaways یک بازی است که، در آن بازیکنان به یک شخصیت زامبی می پیوندند. باید مکان های مختلف پر از ابرها را کشف کنید. تعداد مکان‌هایی که مجبور می‌شوید از آن‌ها عبور کنید کاملاً متفاوت است. برای دسترسی به آن شرایطی وجود دارد که باید رعایت کنید. گیاهان، میوه ها، و گل های غیر معمول کشت کنید و پرورش دهید تا بتوانید زامبیوم بسازید. ساختمان های معروف جهان را بسازید و هر مرحله را کامل کنید تا جزیره پیشرفت کند. به این صورت زامبی به یک انسان تبدیل می شود و به هدفش می رسد.

از ویژگی های بازی Zombie Castaways عبارت است از: جمع آوری یک گروه از زامبی های مهربان، کاوش در جزیره زامبی ها، رشد گیاهان و ساخت ساختمان های معروف، کشف جزیره های عالی،  جستجو و پیدا کردن گنجینه ها، کمک کردن به زامبی برای رسیدن به عشقش، گرافیک عالی با صداگذاری مهیج، اخت و توسعه یک جزیره فوق العاده زیبا با شخصیت های دوست داشتنی، شروع یک ماجراجویی جالب در دنیایی جالب تر با داستان زامبی عاشق، حضور انواع زامبی های مختلف از جمله ماهیگیر، هیزم شکن، آشپز و غیره، تنوع عظیم در گیاهان، ساختمان ها و دیگر آیتم های موجود در بازی، به 70 میلیون کاربر در سراسر دنیا بپیوندید و Zombie Castaways را که در 15 زبان موجود می باشد بازی کنید.

جمع بندی:

اگر شما هم از دوستداران بازی زامبی طور هستید! در این بازی جهان زامبی های جذاب را کاوش کنید و از ان لذت ببرید. شما می توانید بازی زامبی‌ها عاشق می‌شوند جذاب را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Zombie Castaways
بازی Zombie Castaways توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *