خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Diablo Immortal مود اندروید

دانلود بازی Diablo Immortal مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Diablo Immortal
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Diablo Immortal در فراروید!

موضوع بازی:

Diablo Immortal اولین بازی کمپانی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه های موبایلی از جمله Android و iOS می باشد. بازی به این صورت است که، رهبری پناهگاه شیاطین با شخصی است معروف به Skarn . اسکارن قصد دارد که قطعاتی نابود شده، از سنگی به نام سنگ جهان را جمع آوری کند. هر زمانی که همه قطعه ها کنار هم قرار بگیرد می تواند شخصی را با آن زنده کند و او قصد زنده کردن دیابلو را دارد. شما باید به هر طریقی که جلوی آنها را بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Diablo Immortal به اتفاقات و رخدادهای مابین دو بازی Diablo II: Lord of Destruction و Diablo III مربوط می شود. به عبارت دیگر، بازه زمانی داستان بعد از Diablo II: Lord of Destruction و قبل از Diablo III است. دیابلو ایمورتال یک بازی آنلاین و چندنفره بزرگ (MMO) است که در آن امکانات فراوانی برای همراه شدن با بازیکنان دیگر و برقراری ارتباط با آن‌ها وجود دارد. در دیابلو ایمورتال شما تنها نیستید. در کنار گیمرهای دیگر، اجتماعی بزرگ از مبارزان شیردل را تشکیل می‌دهید. این تلاش بلیزارد برای نزدیک کردن گیمرها به یکدیگر همواره تحسین‌های زیادی را به پا کرده و دیابلو ایمورتال هم جدیدترین تجربه آن‌ها در این زمینه است که البته این بار در قالب پلتفرمی جدید یعنی گوشی‌های اندرویدی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

در Diablo Immortal ایمورتال شاهد لوکیشن‌های متنوع و فراوانی هستیم که برخی از آن‌ها جدید و برخی دیگر، یادآور خاطرات قدیمی ما با مجموعه دیابلواند. از بقایای منطقه جنگ‌زده Wortham تا شهر بزرگ Westmarch همگی پر از رمز و رازها و آیتم‌ها و مراحل مختلف‌اند. شما با سرک کشیدن به گوشه و کنار آن‌ها، ضمن پرده‌برداری از اسرار بازی به تجهیزات بهتر نیز دسترسی پیدا می کنید.

جمع بندی:

گرافیک دیابلو ایمورتال یکی از نقاط قوت بزرگ آن است. اگر شماهم از دوستداران این سبک از بازی های نقش افرینی و اکشن هستید! بازی دیابلو را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Diablo Immortal
بازی Diablo Immortal توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *