خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Car Driver 4 (Hard Parking) مود اندروید

دانلود بازی Car Driver 4 (Hard Parking) مود اندروید

آپدیترایگان
Car Driver 4 (Hard Parking)
  • آپدیت
  • نسخه 2.2
  • اندروید 4.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Car Driver 4 در فراروید!

موضوع بازی:

Car Driver 4 یک بازی اتومبیل رانی از استودیوی بازیسازی OsmanElbeyi می باشد. شما در این بازی،صاحب یک پارکینگ ماشین هستید که باید ماشین ها را در فضاهای مناسبی با پارتیشن بندی های مختلف پارک کنید. ماشین های متفاوتی در بازی وجود دارد و همچنین از تم های مختلفی نیز می توانید استفاده کنید. همچنین شما می توانید چرخ های ماشین ها و حالت شب و روز را برای پارکینگ خود تعیین کنید و اتومبیل هایی با فیزیک واقعی و مناسب برای پارکینگ خود بسازید. امتیاز کسب کرده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی دارای 420 مرحله ی چالش برانگیز و متنوع می باشد که شما را ساعت ها به چالش خواهد کشید. در این بازی به مانند دیگر بازی های پارکینگ شما باید با دقت و تلاش خود، ماشین را از مکان x به مکان y که مشخص در بازی ببرید. همچنین مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. بازی دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب به همراه گیم پلی ای چالش برانگیز می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند. در این بازی 6 خودروی مختلف در اختیار شما است تا این 420 مرحله را پشت سر بگذاربد. کنترلرهای لمسی عالی، گرافیک خیره کننده اچ دی، طراحی منحصر به فرد، صداگذاری مهیج و موسیقی های زیبا همگی در بازی Car Driver 4 وجود دارد. با این قابلیت های خفن شما بهترین بازی پارکینگ را تجربه می کنید.

ویژگی های بازی عبارت است از: وجود 6 تم مختلف، شامل 6 نوع اتومبیل مختلف، 420 مرحله سخت برای پارک ماشین، فیزیک واقعی اتومبیل ها، کیفیت بالای وسایل نقلیه و طراحی خاص پارکینگ ها، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج تم مختلف، ماشین مختلف، طراحی ویژه 490 سطح سخت برای پارکینگ، گرافیک بهبود یافته، اشیاء مخصوص پارکینگ طراحی شده است، وسایل نقلیه با کیفیت بالا و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های پارکینگ ماشینی هستید! بازی فوق العاده Car Driver 4 را از دست ندهید و یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید. شما می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.

Car Driver 4 (Hard Parking)
بازی Car Driver 4 (Hard Parking) توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *